Mô tả công việc
- Offer a consistently warm, professional welcome and farewell to guests and clients on their arrival at and departure from the catering area, maintaining impeccable posture and presentation at all times.
- Help the Hostess or Bar Manager to seat clients at their assigned table. Greet clients politely and tell them one's name, informing them that you will be in charge of serving them.
- Depending on the type of service, provide menus, take orders and serve clients drinks, etc., following established procedures and standards of quality at all times. Service must be done quickly and quietly, taking care to interject only at opportune moments.
- Take drinks orders accurately, checking requests with clients to prevent confusion. Offer specialities and a wine service, and make drink suggestions to increase sales.
- Give orders to the bar for preparation, communicating with the bar assistant to ensure timely and efficient service.
- Continually and discreetly observe clients during service to measure their degree of satisfaction, and take any necessary actions to anticipate their desires or correct any faults.
- Serve drinks as soon as they are ready. Any drinks that are not to the client's satisfaction should be removed immediately. If it is a simple matter, return the drink to the bar. If it is a more important issue, inform the supervisor immediately.
- Take care when carrying prepared orders to avoid accidents and to meet safety standards at al times.
- Have the bill ready when requested and strictly follow set procedures for collecting payment for bar bills, depending on the method of payment. One must earn a tip – one never requests it.
- When clients make to leave, and if time permits it, pull back their chairs and say goodbye thanking them for their visit, inviting them to return.
Quyền lợi được hưởng
- Alowance for sailors who work in Phu Quoc;
- Bao Viet health insurance for individuals and families;
- Weekly off-days of two days;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Provided with 3 meals a day and have a shuttle when going to work;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
Education: High school or equivalent education preferred.
Experience: 1 -2 years in resort of similar size
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
Hoạt động từ năm 1989, với các thương hiệu Công viên Văn hóa Đầm Sen, Nhà hàng Thủy Tạ, Khách sạn Ngọc Lan, Khách sạn Phú Thọ, Trung tâm Du lịch Đầm Sen, Khu du lịch sinh thái Vàm Sát… Công ty Cổ phần Dịch vụ du lịch Phú Thọ (Phú Thọ Tourist) ngày càng phát triển trở thành nhà cung cấp dịch vụ Vui chơi giải trí, Ẩm thực, Lưu trú và Lữ hành được khách hàng tin dùng và đánh giá cao.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành