Mô tả công việc
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, andprocesses.
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound,outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice,modifications, cancellations, complaint.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Yêu cầu công việc
Loud and clear voice
Graduated from High school or Higher Education
Basic English skills
Proficiency in Korean (Listening,Speaking, Reading, Writing). The Topic 6 or higher is required
Quyền lợi
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Accident insurance 24/7.
14 days of leave/year.
Annual Health Checkup.
Participate in training courses on skills and profession.
Experiencing a clear promotion path.
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 01:55:02
Với phương châm “Tận tâm – Chuyên nghiệp – Minh bạch” – “Khác biệt đến từ sự tâm huyết” Công ty Cổ Phần Dịch Vụ Tang Lễ BlackStones –đã và đang là đơn vị cung cấp dịch vụ theo yêu cầu chuyên nghiệp & đáng tin cậy, đồng hành cùng khách hàng một cách chu toàn, nghĩa tình.
Với đội ngũ cố vấn chuyên nghiệp đến từ Malaysia, Đài Loan và Nhật luôn sẵn sàng hỗ trợ và chăm sóc khách hàng một cách toàn diện và chu đáo nhất.