Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
- The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Vietswan. Ngành nghề kinh doanh: Chăn nuôi gia cầm, gia súc. Sản xuất thức ăn gia súc, gia cầm và thuỷ sản. Sản xuất thuốc, hoá dược và dược liệu Bán buôn nông, lâm sản nguyên liệu trừ gỗ, tre, nứa và động vật sống Bán buôn thực phẩm,... VIETSWAN đang từng bước chiếm lĩnh thị trường một cách ngoạn mục, trở thành một trong những nhà cung cấp thực phẩm nông nghiệp có giá cả tốt nhất và uy tín hàng đầu tại Việt Nam, đóng góp vào chuỗi cung ứng thực phẩm an toàn cho cộng đồng. VIETSWAN đã từng bước vươn mình trở thành thương hiệu cung cấp sản phẩm gia cầm sạch, an toàn hàng đầu tại Việt Nam, thông qua 4 giá trị cốt lõi: SỨC KHOẺ - TRÍ TUỆ - BẢN LĨNH – NGHĨA TÌNH
Review Chăn Nuôi Gia Cầm Vietswan
Rât hay nợ lương công nhân, không đóng tiền bảo hiểm vẫn bị trừ, lương thấp công việc áp lực, đồ ăn công ty đóng tiền ăn mà nấu rất không ngon. (fb)