Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
QA(OPS) will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
- Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards.
- Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints, and patient/doctors’s satisfaction.
- Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
- Providing report and analysis on quality progress to Manager/Head.
- Training agent on new implementations and process changes.
- Analyze the root cause of the issue and able to design an action plan.
- Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
- Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
- Manage team performance to achieve KPIs of CSAT, CQM.
- Participating in internal & external calibrations.
- Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed
- Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
- Support team to build SOP.
- Support ad-hoc audits.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1-year experience QA/ QC in customer service/ call center/ contact center environment.
- Good at English.
- Intermediate to advanced reporting skills.
- Excellent ability to identify and analyze data for trends.
- Experience in providing performance feedback.
- Experience managing and driving team calibration to QA requirement.
- Willing to travel across HCMC and provinces to perform center audits.
- Pro-active, hardworking and detail oriented.
- Be able to adapt to the needs of a growing business through ad-hoc support and/or changes to the work requirements.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 14 Tr - 18 Tr VND
Công ty Vietswan. Ngành nghề kinh doanh: Chăn nuôi gia cầm, gia súc. Sản xuất thức ăn gia súc, gia cầm và thuỷ sản. Sản xuất thuốc, hoá dược và dược liệu Bán buôn nông, lâm sản nguyên liệu trừ gỗ, tre, nứa và động vật sống Bán buôn thực phẩm,... VIETSWAN đang từng bước chiếm lĩnh thị trường một cách ngoạn mục, trở thành một trong những nhà cung cấp thực phẩm nông nghiệp có giá cả tốt nhất và uy tín hàng đầu tại Việt Nam, đóng góp vào chuỗi cung ứng thực phẩm an toàn cho cộng đồng. VIETSWAN đã từng bước vươn mình trở thành thương hiệu cung cấp sản phẩm gia cầm sạch, an toàn hàng đầu tại Việt Nam, thông qua 4 giá trị cốt lõi: SỨC KHOẺ - TRÍ TUỆ - BẢN LĨNH – NGHĨA TÌNH
Review Chăn Nuôi Gia Cầm Vietswan
Rât hay nợ lương công nhân, không đóng tiền bảo hiểm vẫn bị trừ, lương thấp công việc áp lực, đồ ăn công ty đóng tiền ăn mà nấu rất không ngon. (fb)