Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance for Counter Services (80%)
- Develop and implement the First Line of Defense (FLOD) procedures for the CS counter team.
- Ensure that CS counter services are operated and delivered in compliance with approved procedures and guidelines.
- Detect and inspect issues related to CS operations early on, propose suitable action plans to correct and address issues, implement service recovery, and prevent future recurrence.
- Conduct initial and refresher training for CS counter staff.
- Create standard operating procedures for the CS counter team and ensure compliance in their daily work.
- Collaborate with relevant departments to enhance customer care services.
- Participate in on-site visits with customers when handling complaints, customer care, and investigation cases.
Support for CS Counter Force & Customer Visits (10%)
- Act as a backup resource for the CS counter team as needed.
Other Responsibilities (10%)
- Work closely with the sales force.
- Contribute to maintaining a professional office environment by ensuring adherence to company policies (labor regulations, office rules, dress code, etc.).
- Recommend workflow adjustments to improve service quality, reduce paperwork, and decrease turnaround time.
- Perform other tasks as assigned from time to time.
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 2 years of experience in customer service processes related to customer service counters, with a mandatory background in the life insurance industry. Experience in QA or Investigation is a plus.
- Strong customer service experience, especially in frontline roles or customer service counters, with a mandatory background in the life insurance industry.
- Ability to think logically, analyze situations, and identify errors or discrepancies.
- Willingness to travel for business when required.
- Demonstrate attention to detail, accuracy, and organizational skills.
- Effective communication skills: both written and verbal, with strong listening abilities.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company‘s work environment.
- Ability to contribute to a productive and positive work environment: team-oriented, customer-focused, and proactive.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: 900 - 1,200 USD
Công ty Vietswan. Ngành nghề kinh doanh: Chăn nuôi gia cầm, gia súc. Sản xuất thức ăn gia súc, gia cầm và thuỷ sản. Sản xuất thuốc, hoá dược và dược liệu Bán buôn nông, lâm sản nguyên liệu trừ gỗ, tre, nứa và động vật sống Bán buôn thực phẩm,... VIETSWAN đang từng bước chiếm lĩnh thị trường một cách ngoạn mục, trở thành một trong những nhà cung cấp thực phẩm nông nghiệp có giá cả tốt nhất và uy tín hàng đầu tại Việt Nam, đóng góp vào chuỗi cung ứng thực phẩm an toàn cho cộng đồng. VIETSWAN đã từng bước vươn mình trở thành thương hiệu cung cấp sản phẩm gia cầm sạch, an toàn hàng đầu tại Việt Nam, thông qua 4 giá trị cốt lõi: SỨC KHOẺ - TRÍ TUỆ - BẢN LĨNH – NGHĨA TÌNH
Review Chăn Nuôi Gia Cầm Vietswan
Rât hay nợ lương công nhân, không đóng tiền bảo hiểm vẫn bị trừ, lương thấp công việc áp lực, đồ ăn công ty đóng tiền ăn mà nấu rất không ngon. (fb)