Việc làm DU LỊCH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI THIÊN PHÚ

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN DU LỊCH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI THIÊN PHÚ
Chief Accountant
DU LỊCH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI THIÊN PHÚ
17 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 27/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Đồng Nai
-Build, design the system to calculate the product cost reasonable. To ensure the production cost reflects actual production in terms of consumption, direct costs are accurately recorded and general expenses are appropriately segmented, costing books on time.
-Develop a clear, transparent, focused information system for reporting and analyzing the actual implementation of costs, through which support for control and improvement Operating costs of the plant.
-Lead the cost planning process, annual factory budgets on time, showing what action to take to reach the budget. Close monitoring and timely reporting to the Board of Directors and Heads of Departments on the risks and inefficiencies in expenditures as well as propose opportunities for improvement of plant production costs.
-Guiding the promulgation of accounting regulations on goods warehousing (ex-warehousing) transactions (raw materials, packages, semi-finished products, finished products, technical supplies ...), inspection and control of Stock transactions, true-to-life, on-line and fully documented according to corporate and law regulations.
-Organizing periodical inventory of quality goods in accordance with inventory regulations and requirements for explanation and direction of treatment for lost assets, useful life is no longer as books.
-Management of fixed assets of the factory from its inception to its use: witnessing assets when forming, liquidating, transferring, witnessing, recording timely transactions.
-Operate Costing system effectively, ensure transparency of information, the difference between reality and system are learned, processed and reported in time.
-Track and handle SMOS rows optimally, in accordance with approvals, and the rule of law, tax law.
-Instruct department to understand and comply with accounting regulations (eg payment process, fixed asset investment, SMOS payment processor, periodic inventory).
-Prepare documents and data to provide and work directly with internal audit, annual financial statement audit by independent auditor, tax audit, customs, etc...
-Guide and promulgate regulations and procedures related to internal control.
-Carry out the monthly and annual book closing process, ensuring timely submission of financial reports to the group and according to the regulations of the Vietnamese tax authorities.
-Ensure timely submission of other reports as required by state agencies+ Bacheloror above in Finance and accounting.
+Good English communication
+Good computer skill: Word, excel, power point
+Experienced in using large accounting systems such as ERP, SAP, using MS excel well.
-Ability to communicate, persuade and motivate other departments and departments to accomplish their goals.
-Ability to communicate, persuade and motivate other departments and departments to accomplish their goals.
-Ability to simplify, generalize, systematize.
-Skills to check and reconcile data.
-Dynamic, sensitive to plant operations.
-Logical thinking, coherent, clear.
+Have 7years' experience and abovein similar positions and scales.
+Understand cost management principles.Competitive salary and bonus consistent with ability.
Mode: Cool, clean working environment, friendly colleagues.
Holidays according to legal regulations, plus public holidays
Pay full PVI social insurance and health insurance.
Annual salary increase, Holiday and Birthday bonuses.
Bonus 1-3 month salary & 13 month salary.
And other supports.
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN DU LỊCH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI THIÊN PHÚ
DU LỊCH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI THIÊN PHÚ Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 44 Hàng Hành, Hàng Trống, Hoàn Kiếm

Công ty cổ phần du lịch dịch vụ thương mại Thiên Phú được thành lập từ năm 2009, công ty hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng, khách sạn và du lịch. Trải qua 5 năm hình thành, phát triển công ty đã và đang tiếp tục mở rộng mạng lưới kinh doanh với các mô hình khác nhau từ nhỏ đến lớn.
Nhằm mục đích đáp ứng nhân sự cho các kế hoạch của công ty, đợt tuyển dụng quý 3 sẽ là một cơ hội cho các bạn có được một môi trường làm việc lý tưởng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2009

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại DU LỊCH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI THIÊN PHÚ

Bạn làm việc tại DU LỊCH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI THIÊN PHÚ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DU LỊCH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI THIÊN PHÚ

DU LỊCH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI THIÊN PHÚ

Click để đánh giá