Việc làm TV.PHARM

Cập nhật 04/05/2024 15:20
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Dược Phẩm TV.PHARM
Brand Manager
TV.PHARM
108 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 8
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 8
Thông tin cơ bản
Mức lương: 40 - 50 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Một

Chi tiết công việc

Responsible for managing the respective brands by providing the right products and services that meet with the market requirements, and lead the team to achieve KPI targets (Net Sales, Margin %, Inventory, Growth %, Shipment Flow)
Roles and Responsibilities:
Developing and execute M-Plan/OTB budget inline with company business target, including plan the product buying every season with merchandising team, review the plan with Merchandise Planner to get the management’s approval, placing orders, and do periodic forecasting & updates
Managing Category assortment with each Category-in-charge, Manage/Review Price & Margin structure, Distribution plan
Maintain and Manage business relationship with Principal. Communicating, coordinating & collaborating in scope of Brand & Product performance, from buying/order selection to delivering and marketing/selling in the country on regular basis to meet expectations and mutual targets
Do analysis on sales, markdown, sell through %, market trends, competitive landscape, economic condition, competitor, and customer insight.
Daily/weekly manage and monitor Sales Performance, Stock, Allocation Plan, Inventory Level, and Incoming Goods and take action needed.
M-Plan and Markdown review with the team to control future buying, margin, and ensure of sales achievement (monthly)
Evaluating/monitoring implementation of existing plans according to current state of business, and adapting/adjusting/re-forecast in-season or future planning as needed in order to achieve optimum result
Reviewing & providing reports and analysis for both internal and external (principal)in order to ensure that we have the right product and the right price for the consumer – pricing activities, OTB, yearly marketing plan, M-planning
Managing, overseeing, and motivating team so the team can perform their best in achieving Business objectives and Team's KPIs, and that they have good personal/professional developments
Working closely with other related department (marketing, visual merchandising, operation) for better coordination & arrangements.
Managing Wholesale business/ E-commerce as necessary (wherever brand applicable)

Minimum Job Requirements:
Currently working as a brand manager for a fashion & sport retailer.
Knowledge base of marketing techniques
An solid understanding of merchandising planning and practices
Evidence of using strong management processes, e.g. planning and organizing, problem solving, decision making and clear results focus.
Strong English communication skills, both verbal and written.
High levels of interpersonal skills
Well organized, but flexible to changing priorities.
Plenty of pace, energy and stamina.
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
31 Ngô Thời Nhiệm, Phường 6, Quận 3

CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM TV.PHARM thành lập ngày 22/10/1992. Với phương châm hoạt động: “Hiện đại tạo niềm tin - chất lượng xây hạnh phúc”, TV.PHARM là doanh nghiệp đầu tiên sản xuất viên nang mềm hiện đại nhất tại Việt Nam. Đến nay nhà máy không ngừng phát triển và hiện đại hóa dây chuyền sản xuất nên được khách hàng trong và ngoài nước tín nhiệm và tin tưởng…

Với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp cùng lực lượng công nhân kỹ thuật có tay nghề cao, trong những năm qua TV.PHARM ngày càng tự hoàn thiện và góp phần xây dựng nền tảng sức khỏe của cộng đồng. Mọi công đoạn sản xuất đều được TV.PHARM kiểm soát chặt chẽ trong điều kiện vô trùng tuyệt đối bằng hệ thống máy tính, từ khâu vô thuốc, đóng chai đến dán nhãn sản phẩm. Không dừng lại ở đó, TV.PHARM đang xây dựng và phát triển mạng lưới kinh doanh nội địa cũng như bước đầu tiếp thị sản phẩm sang thị trường một số nước ASEAN và xa hơn nữa là thế giới.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch nghỉ mát, teambuilding, event ...

Lịch sử thành lập

  • 1992: công ty được thành lập

Mission

Với phương châm hoạt động: “Hiện đại tạo niềm tin - chất lượng xây hạnh phúc”, TV.PHARM (tiền thân là Công ty Dược & Vật tư y tế Trà Vinh) là doanh nghiệp đầu tiên sản xuất viên nang mềm hiện đại nhất tại Việt Nam. Đến nay nhà máy không ngừng phát triển và hiện đại hóa dây chuyền sản xuất nên được khách hàng trong và ngoài nước tín nhiệm và tin tưởng …

Những nghề phổ biến tại TV.PHARM

Bạn làm việc tại TV.PHARM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TV.PHARM

TV.PHARM

Click để đánh giá