Mô tả công việc
GENERAL MISSION:
Director of Sales and Marketing is responsible for establishing and directing the marketing and sales activities of an organization including advertising and public relations. These activities affect the direction and goals of business.
RESPINSIBILITIES AND DUTIES:
• Assign sales territory, target groups and sales quotas
• Coordinate sales activities with other work units in the zone / cluster
• Prepare and submit plans, budgets, progress reports and annual sales reports
• Manage human resource functions e.g. hiring, training, performance reviews
• Research competitors' products/services
• Develop goals and objectives, projects and priorities and assign them to the Sales Team.
• Develop and conduct sales campaigns, as well as marketing and promotional plans
• To work out inclusive plans for all the hotels in the cluster on sales, marketing, branding, promotion
• Recruit, select and prepare orientation and training of sales department personnel.
• Ensure that procedures as specified in the company SOPs and property LSOPs are implemented and adhered to.
• Daily progress and activity reports.
• Establish sales goals, both current and futures, for all hotels’ sales and marketing department carrying direct sales solicitation responsibility.
• Preparation of the monthly, quarterly, half yearly forecasts.
• Implementation of the sales and marketing systems.
• Develop an annual training plan and distribute to all sales staff for proper scheduling.
Quyền lợi được hưởng
- Full social insurance payment
- Other attractive benefits
Yêu cầu công việc
• Knowledge of the product and competitive environment is required
• Proof of previous sales success
• Strong network of connections is an asset
• Leadership skills
• Excellent communication skills
• Human resource management skills
• Financial management skills
• Good time management skills
• Strategic planning skills are an asset
• Aggressive in character with strong strategic thinking and is able to turn opportunity into business
• Perform any reasonable request made by management.
• A university degree or college diploma in business administration, marketing, communications, public relations, advertising or a related field is required.
• Previous supervisory or management experience in sales, marketing, public relations and/or the tourism industry is required.
• Proficiency in English communication and computer literate, Vietnemese language a plus
Yêu cầu hồ sơ
Phone: 0254 625 7272
Năm 1995, Tổng công ty Elmich, được thành lập tại Ostrava Cộng hòa Séc với lĩnh vực chính là sản xuất và kinh doanh các mặt hàng gia dụng. Trải qua hành trình 25 năm hình thành và phát triển, ngày nay, Elmich đã trở thành Tập đoàn sản xuất và kinh doanh đồ gia dụng tầm cỡ ở Châu Âu. Các thương hiệu gia dụng của Tập đoàn đã xuất hiện tại nhiều hệ thống bán hàng và phân phối lớn tại nhiều quốc gia, như: Ba Lan, Slovakia, Đức, Áo, Hungari… và nhận được sự đón nhận của người dân trên toàn thế giới.
Châu Âu, thị trường được đánh giá là “khó tính” với những đòi hỏi khắt khe vào bậc nhất thế giới về các tiêu chuẩn chất lượng và an toàn với sức khỏe, đã trở thành lãnh địa mang đậm dấu ấn của thương hiệu Elmich với hàng triệu khách hàng trung thành. Các sản phẩm của Elmich hiện diện tại hầu hết những hệ thống bán hàng và phân phối lớn tại Cộng hòa Séc và Slovakia như Hệ thống Coop, Glbus, Hruska Market, hệ thống Prio Market và nhiều hệ thống khác. Với độ phủ rộng, chất lượng sản phẩm được khẳng định theo thời gian, những thương hiệu thành viên thuộc sở hữu của Elmich như: Elmich, Smartcook, Teamstar, Unihouse, Penup, Everland đã khuấy đảo thị trường gia dụng Châu Âu.
Là một trong số những thương hiệu được chính phủ Cộng hòa Séc tài trợ đăng ký toàn cầu, ngày nay, Elmich còn vươn tầm ảnh hưởng ra ngoài phạm vi châu lục và có mặt tại nhiều quốc gia khác trên thế giới như: Hoa Kỳ, Mexico, Hong Kong, Myanmar... và Việt Nam.
Năm 2011, Elmich chính thức bước chân vào thị trường Việt Nam, với showroom đầu tiên được khai trương tại Hà Nội. Đến nay, sau 9 năm có mặt tại Việt Nam, Elmich đã có hệ thống gần 10 showroom và hiện diện tại hầu khắp các siêu thị lớn trên toàn quốc, và ngày càng khẳng định được vị thế trên thị trường đồ gia dụng bằng chất lượng sản phẩm và chất lượng dịch vụ đối với người tiêu dùng.