Mô tả công việc
- Manage purchasing tasks in the assigned scope by following the Purchasing procedure and Company policy to achieve the objectives of the Department and Company.
- Source, select, and approve suppliers for designated indirect categories in close cooperation with relevant user departments (including supplier audits when relevant).
- Work with the Marketing and Sales team to ensure the best service providers align with sales marketing strategies.
- Support user departments (Maintenance, Production, Projects, and other functions) in ensuring optimal indirect specifications are in place.
- Ensure the best possible agreements for designated Indirect categories, according to the purchasing objectives, by following the Purchasing Process and utilizing relevant contract formats (including frame agreements, etc.).
- Place and follow up orders in the system based on agreements/contracts when relevant.
- Execute invoice control according to company guidelines.
- Report on agreed KPIs including supplier performance to the Purchasing Manager.
- Other tasks as assigned.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Foreign Trade, Supply Chain Management, Business Administration, Engineering, or related fields.
- At least 5 years' experience in Indirect Purchasing for Services (Communication, Digital media, Event,...), Maintenance, and Projects, preferably in a Manufacturing environment.
- Ability to work independently and under high pressure.
- Honesty, integrity, and process discipline.
- Structured thinking, strong analytical and problem-solving skills.
- Good negotiation, effective communication, and influencing skills.
- Collaboration and teamwork across organizations.
- Fluent in English and good computer skills (Microsoft Office, SAP/ ERP).
*** We offer:
- An international and professional working environment.
- Opportunities to work with Regional and Global team.
- Continuous learning opportunities and training activities through on-the-job training and our in-house learning Jotun Academy.
- Attractive compensation and benefits (13th month salary, performance bonus, allowances, etc.).
- Engagement activities (Outing, Teambuilding, Family Day, Sport Day, etc.).
- Healthcare for self and your family members.
- Overall health (Physical health, Mental health and Social health) programs and activities.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Năm 1995, Tổng công ty Elmich, được thành lập tại Ostrava Cộng hòa Séc với lĩnh vực chính là sản xuất và kinh doanh các mặt hàng gia dụng. Trải qua hành trình 25 năm hình thành và phát triển, ngày nay, Elmich đã trở thành Tập đoàn sản xuất và kinh doanh đồ gia dụng tầm cỡ ở Châu Âu. Các thương hiệu gia dụng của Tập đoàn đã xuất hiện tại nhiều hệ thống bán hàng và phân phối lớn tại nhiều quốc gia, như: Ba Lan, Slovakia, Đức, Áo, Hungari… và nhận được sự đón nhận của người dân trên toàn thế giới.
Châu Âu, thị trường được đánh giá là “khó tính” với những đòi hỏi khắt khe vào bậc nhất thế giới về các tiêu chuẩn chất lượng và an toàn với sức khỏe, đã trở thành lãnh địa mang đậm dấu ấn của thương hiệu Elmich với hàng triệu khách hàng trung thành. Các sản phẩm của Elmich hiện diện tại hầu hết những hệ thống bán hàng và phân phối lớn tại Cộng hòa Séc và Slovakia như Hệ thống Coop, Glbus, Hruska Market, hệ thống Prio Market và nhiều hệ thống khác. Với độ phủ rộng, chất lượng sản phẩm được khẳng định theo thời gian, những thương hiệu thành viên thuộc sở hữu của Elmich như: Elmich, Smartcook, Teamstar, Unihouse, Penup, Everland đã khuấy đảo thị trường gia dụng Châu Âu.
Là một trong số những thương hiệu được chính phủ Cộng hòa Séc tài trợ đăng ký toàn cầu, ngày nay, Elmich còn vươn tầm ảnh hưởng ra ngoài phạm vi châu lục và có mặt tại nhiều quốc gia khác trên thế giới như: Hoa Kỳ, Mexico, Hong Kong, Myanmar... và Việt Nam.
Năm 2011, Elmich chính thức bước chân vào thị trường Việt Nam, với showroom đầu tiên được khai trương tại Hà Nội. Đến nay, sau 9 năm có mặt tại Việt Nam, Elmich đã có hệ thống gần 10 showroom và hiện diện tại hầu khắp các siêu thị lớn trên toàn quốc, và ngày càng khẳng định được vị thế trên thị trường đồ gia dụng bằng chất lượng sản phẩm và chất lượng dịch vụ đối với người tiêu dùng.