Việc làm GIAO NHÂN TOÀN CẦU VÂN LONG

Cập nhật 11/12/2024 17:03
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN GIAO NHÂN TOÀN CẦU VÂN LONG
Senior Sales Executive/ Chuyên viên Kinh doanh cao cấp
GIAO NHÂN TOÀN CẦU VÂN LONG
9 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

Senior Sales Executive is in charge of tasks related to advising on building business strategies, improving customer experience services and developing potential customers database with the goal of maintaining & growing business opportunities.

1. Customer database:

  • Develop and maintain comprehensive customer database for catering events, seminars, …;
  • Foster strong relationships with existing clients;
  • Proactively identify and acquire new customers through data-driven strategies and targeted outreach.
2. Consulting & Sales:
  • Provide consulting services and sell event service packages tailored to customer needs;
  • Plan and develop event service package proposals, presenting them professionally and attractively to clients while adhering to company pricing regulations and guidelines from specialized departments;
  • Consult with clients to identify their preferences for venue (ballroom or outside catering), menu, decor, audio-visual elements, and other specific requirements to meet customer needs while maximizing revenue for the Company.
  • Provide price quotation, persuade customers & negotiate the terms of Service contracts.

3. Catering Operations:

  • Prioritize customer satisfaction by expertly planning and executing successful events;
  • To co-ordinate with the Executive Chef regarding the menu;
  • Coordinate and check all the events with other departments (F&B, Kitchen, Event Decoration, Sound & Lighting system, Security…) to make sure the events run smoothly;
  • Proactively address and resolve any issues that arise during event implementation.

4. Service quality & Customer service:

  • Collect the customer feedbacks after every function for service improvement purpose;
  • Working with other departments to quickly fix problems/ issues relating to service quality;
  • Consulting, supporting, answering questions/complaints from customers.

Other duties as assigned by the Sales Manager.

Quyền lợi được hưởng

  • Service charge bonus payable on monthly basic;
  • 12 annual leave per year, Saturday and Sunday off;
  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
  • 2/9 bonus, 13th salary month bonus, annual bonus based on performance, annual review;
  • Duty meal and parking provided;
  • Annual health check-up, annual holiday trip with team;
  • Opportunities for learning and development;
  • Stable and professional working environment, opportunities to learn professional skills and advance in career, participate in the company's training program;
  • 30% discount when using services/buying products of brands belonging to Open Asia Group.

Yêu cầu công việc

Onboard from 01/03/2025;

1. Qualification & Experiences:

  • Bachelor's degree or above in business, event coordinating, hospitality, or a related field;
  • Minimum of 2-year experience in sales or hospitality will be an advantage;

2. Skills:

  • Excellence communicative English (both verbal & written);
  • High level of IT skills, including Microsoft Office/ Team 365/ Outlook, …;
  • Good interpersonal and communication skills;
  • Ability to conduct market research will be essential.

3. Personality:

  • Clever, ability to work independently;
  • Resulted oriented, proactive & honestly;
  • Ability to work under stress;
  • Passion for delivering exceptional levels of guest service.

Yêu cầu hồ sơ

Please send your CV in English to HR Department at 12 Ly Dao Thanh, Trang Tien, Hoan Kiem, HN

or telephone: 024.3934 0888 - ext: 3042

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN GIAO NHÂN TOÀN CẦU VÂN LONG
GIAO NHÂN TOÀN CẦU VÂN LONG Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
27 Thăng Long, Phường 4, quận Tân Bình

Công Ty Cổ Phần Giao Nhận Toàn cầu Vân Long chuyên về lĩnh vực giao nhận, dịch vụ vận tải biển quốc tế Với gần 15 năm trên thị trường chuyên cung cấp dịch vụ Vận tải Nội Địa Và Vận tải Quốc Tế bằng các hình thức: Vận tải đường biển, vận tải hàng không,.. Với nền tảng mạng dịch vụ hoàn chỉnh trong và ngoài nước và chế độ quản lý hiệu quả cao, công ty cung cấp đầy đủ các dịch vụ hậu cần và vận chuyển, bao gồm xuất nhập khẩu bằng đường biển, bằng đường hàng không, vận tải và môi giới hải quan, kho bãi và phân phối. Và nhiều sản phẩm dịch vụ như: - Vận tải đường biển - Vận tải hàng không giá rẻ - Dịch vụ Logistics - Hàng Dự án - Dịch vụ vận chuyển hàng hóa nội địa - Dịch vụ vận chuyển hàng hóa quốc tế - Dịch vụ vận tải nội địa - Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế và nội địa.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
  • Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Teambuilding
  • Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao

Lịch sử thành lập 

  • Được thành lập vào năm 2007

Mission

  • Trải qua hơn 12 năm phát triển trong nghề, VANLOG đã xây dựng được mối quan hệ khách hàng lâu năm và tin tưởng sử dụng dịch vụ từ những ngày đầu thành lập. Chúng tôi VANLOG chuyên các tuyến: Đông Nam Á, Trung Đông, Châu Phi, Châu Úc, …

  • Với Slogan “CARGO HANDLE WITH CARE”, tiêu chí hàng đầu của công ty là đem lại dịch vụ tốt nhất không chỉ về giá cước vận chuyển, thủ tục hải quan, xử lý chứng từ, mà còn là khả năng xử lý tình huống chuyên nghiệp của đội ngũ nhân viên lâu năm trong nghề.

Những nghề phổ biến tại GIAO NHÂN TOÀN CẦU VÂN LONG

Bạn làm việc tại GIAO NHÂN TOÀN CẦU VÂN LONG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GIAO NHÂN TOÀN CẦU VÂN LONG

GIAO NHÂN TOÀN CẦU VÂN LONG

Click để đánh giá