Giao Nhận Kho Vận Ngoại Thương Việt Nam - Vinatrans

Đà Nẵng
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Giao Nhận Kho Vận Ngoại Thương Việt Nam - Vinatrans

Cập nhật 26/10/2024 16:55
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN GIAO NHẬN VẬN TẢI MIỀN TRUNG
Sales Executive
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Air Liquide Vietnam

Founded in 1996, Air Liquide Vietnam is a leading industrial gas supplier in the country with country wide coverage. Air Liquide Vietnam’s operations include more than 10 production units at different sites across the country supporting a full spectrum of industries including electronics, automotive, glass, metals, food, petrochemicals, and healthcare. The quality of Air Liquide Vietnam products has been awarded with both Golden FDI and Golden Dragon awards for foreign invested companies in Vietnam.

Aligned with Air Liquide’s, Air Liquide Vietnam aims to be a leader in its industry, deliver long term performance and contribute to sustainability - with a strong commitment to climate change and energy transition.


About Business Line

https://vn.airliquide.com/


Work Location

Saigon High Tech Park, Ho Chi Minh City, Vietnam


How Will You Be Contributing to Our Success?

The Sales Executive (Farmer) manages existing customers in designated areas, focusing on contract adherence, customer satisfaction, and loyalty. This role aims to drive long-term revenue and profit by maintaining a stable and profitable customer base through effective relationship management and service excellence.


(1) Contract and Price Management

  • Ensure adherence to contract terms and deliver on our commitments while monitoring customer compliance.
  • Update pricing as needed.
  • Oversee cash collection processes.


(2) Customer Retention, Contract Renewal, and Business Expansion

  • Monitor competitive activities and market conditions.
  • Identify optimal timing for contract renewals and business expansion opportunities.
  • Develop and propose solutions and commercial schemes.
  • Create and implement winning strategies.


(3) Customer Satisfaction Management

  • Conduct regular customer visits.
  • Address and resolve customer complaints.
  • Respond to customer inquiries promptly.
  • Gain and apply customer insights.


(4) Lead Account Management Program

  • Initiate and execute local account management programs.
  • Implement cluster or group programs related to account management initiatives.


Are you a MATCH?

  • A degree in any discipline is required; engineering-related degrees are advantageous.
  • At least 2 to 3 years of experience in sales and marketing is essential; experience in the manufacturing sector is a plus.
  • Proficiency in English is necessary for effective communication.
  • Strong attention to detail is required.
  • Excellent client management, organizational, and communication skills are essential.
  • Demonstrated ability to handle multiple tasks and manage client relationships effectively.



Why Join Us?

Air Liquide strives to offer its employees a total rewards package that contributes to a positive work environment and supports the well-being of all our employees and team members. We are driven by our Environmental Social Governance objectives and regularly review our benefits to ensure that we’re offering you a competitive package. At Air Liquide, we listen to our employees’ expectations. We create an engaging environment, diverse and inclusive, that allows employees to grow and to thrive.


We offer a comprehensive and competitive remuneration and benefits package including:

  • Base salary
  • Annual bonus
  • Allowances
  • Life insurance/Healthcare
  • Paid maternity/paternity leave
  • Learning opportunities
  • Mobility opportunities


**We thank you for your interest in Air Liquide. Interested applicants are encouraged to send in a detailed resume, including reasons for leaving for past employment. Please be informed that only shortlisted candidates would be notified.**

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN GIAO NHẬN VẬN TẢI MIỀN TRUNG
Giao Nhận Kho Vận Ngoại Thương Việt Nam - Vinatrans Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
184 đường Trần Phú, Phường Phước Ninh, Quận Hải Châu,

Công ty Cổ phần Giao Nhận Kho Vận Ngoại Thương Việt Nam (VINATRANS), được thành lập vào ngày 14/7/1975, với bề dày kinh nghiệm  chúng tôi tự hào là nhà giao nhận vận chuyển hàng đầu tại Việt Nam về lĩnh vực Giao nhận và Logistics.

Với đội ngũ nhân viên đông đảo, nhiệt tình , tinh thần trách nhiệm cao , đội xe hùng hậu , nhiều công ty thành viên, nhiều chi nhánh khắp việt nam (Vinatrans Hanoi, Vinatrans Haiphong, Vinatrans Cantho, Vinatrans Quynhon, Vinatrans Danang,Vina Link,Vina Freight …) và các đại lý của Vinatrans khắp toàn cầu , kho bãi chứa hàng rộng lớn .

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1996

Mission

Với nhiều năm kinh nghiệm và uy tín trong quá trình cung cấp chất lượng dich vụ, sẵn sàng cung cấp đến khách hàng tất cả các loại hình giao nhận vận tải đảm bảo tiết kiệm chi phí và đúng lịch trình thời gian yêu cầu.

Những nghề phổ biến tại Giao Nhận Kho Vận Ngoại Thương Việt Nam - Vinatrans

Bạn làm việc tại Giao Nhận Kho Vận Ngoại Thương Việt Nam - Vinatrans? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Giao Nhận Kho Vận Ngoại Thương Việt Nam - Vinatrans

Giao Nhận Kho Vận Ngoại Thương Việt Nam - Vinatrans

Click để đánh giá