At Edelman, we understand diversity, equity, inclusion and belonging (DEIB) transform our colleagues, our company, our clients, and our communities. We are in relentless pursuit of an equitable and inspiring workplace that is respectful of all, reflects and represents the world in which we live, and fosters trust, collaboration and belonging.
We are looking for an ambitious, motivated, and proactive individual to join our team. The Senior Client Executive role requires a candidate with excellent writing, attention to detail and media handling skills, and the ability to drive forward the day-to-day running of multiple accounts. The ability to act as a main point of contact for the client, support junior team members and collaborate and integrate with other parts of the business will also be key.
Responsibilities :
- Creating compelling media angles, handling and developing relationships with journalists, and media monitoring
- Producing content; writing/editing press releases, social media content, PR articles, briefing documents, media responses, PR proposals
- Handling media-related activities: inquiries, interviews, roundtables, press events, familiarisation trips, PR partnerships, PR booking
- Acting as a key point of contact for clients and to own and lead specific projects as well as day to day account activity
- Playing a key role in the research, planning and development of campaigns and driving these forward
- At least three years of relevant experience in Communications Marketing and/or related fields including research, advertising, management consulting, media and publishing
- A bachelor’s degree in a relevant field from an accredited college or university
- Excellent attention to detail, verbal and written skills, ability to articulate point of view with confidence and gravitas
- Desire to work as part of a large team in a busy, fast paced and highly motivated working environment
- Ability to service multiple clients and manage workload whilst supporting junior team members
- Team player that can manage both up and down and take overall responsibility of day-to-day client deliverables
- Experience of integrating and collaborating with different practices / teams on cross-business work
- Interest in current affairs, news, international business, and consumes media in all forms
- Solid and practical understanding of earned, owned, paid and social media, and how to incorporate these channels into communications programs
- Fluent in both Vietnamese and English
- Entrepreneurial spirit - willingness to ‘get stuck in’ and make the most of opportunities
Công ty Cổ phần Giao Nhận Kho Vận Ngoại Thương Việt Nam (VINATRANS), được thành lập vào ngày 14/7/1975, với bề dày kinh nghiệm chúng tôi tự hào là nhà giao nhận vận chuyển hàng đầu tại Việt Nam về lĩnh vực Giao nhận và Logistics.
Với đội ngũ nhân viên đông đảo, nhiệt tình , tinh thần trách nhiệm cao , đội xe hùng hậu , nhiều công ty thành viên, nhiều chi nhánh khắp việt nam (Vinatrans Hanoi, Vinatrans Haiphong, Vinatrans Cantho, Vinatrans Quynhon, Vinatrans Danang,Vina Link,Vina Freight …) và các đại lý của Vinatrans khắp toàn cầu , kho bãi chứa hàng rộng lớn .
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1996
Mission
Với nhiều năm kinh nghiệm và uy tín trong quá trình cung cấp chất lượng dich vụ, sẵn sàng cung cấp đến khách hàng tất cả các loại hình giao nhận vận tải đảm bảo tiết kiệm chi phí và đúng lịch trình thời gian yêu cầu.