Việc làm Công ty Hanacans

Cập nhật 19/12/2024 21:33
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Hanacans
Commodity Manager – Capital Equipment and Facilities for ROA
Công ty Hanacans
71 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 17/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 8 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quốc tế

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Du lịch nước ngoài
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Primary Duties & Responsibilities

  • Lead strategic/critical contract negotiations working with senior management in the business unit and the relevant Global Supply Chain Representative
  • Point of escalation for negotiation issues, site supplier terms & conditions and price issues
  • Site supplier performance management utilizing the supplier scorecards
  • Periodic supplier business reviews for critical site suppliers
  • Regional cost saving initiatives in alignment with business unit goals
  • Supplier selection and qualification
  • Site AVL/ASL management.
    • Minimizes sole sources
    • Develops and implements business continuity plans for sole source suppliers
  • Support the implementation and training of procurement tools for the site buyers
  • Ensures regulatory compliance
  • Performance manage and develop a team of supply chain support practitioners
  • Implementation of TCOO programs (analysis and verification) prior and post Capital Procurement.

Yêu Cầu Công Việc

Education & Experience
 

  • Minimum of a Bachelor’s degree in Engineering, Finance, Supply Chain Management or other closely related field
  • A MBA or related advanced degree or coursework is preferred
  • A minimum of 5 years of experience in Supply Chain Management
     

Skills
 

  • Strong leadership, negotiations, and communication skills
  • A demonstrated ability to build relationships horizontally and vertically within and outside of the company
  • A demonstrated ability to think strategically and systematically
  • Proficiency in the following skills is required: Multi cultural communication (phone calls, presentations, and emails), consensus building, leadership across multiple business units, resourceful in resolving supply crisis situations, and execution to scheduled/planned activities
  • The following skills and competencies are strongly preferred: Proficient level of Fab equipment, Test equipment, IT (hardware & software), facility equipment service & maintenance, and general facility material & service commodity experience, experienced in sourcing outside of the respective region, ability to conduct a financial benefit analysis factoring total cost of ownership, contract negotiations, contract management, and value-based decision analysis
  • Fully competent in consensus building, performance management, team building, and resource planning and management.
  • Able to demonstrate openness, judgment and common sense, developing a winning customer strategy across multiple organizations, systemic thinking, and leadership
  • Demonstrates organizational values of integrity, respect for people, appreciation, adherence to ethical standards, teamwork, innovation, and continuous improvement
  • Executive level communication capabilities including presentation skills
  • Keen email/conference call communication skills with counterparts in Europe, US, and Asia
     

Working Conditions
 

  • Working conditions typical of a climate controlled and professional office environment. This role routinely uses standard office equipment such as computers, phones, photocopiers, filing cabinets and fax machines. Must be able to travel globally up to 10% of the time or more as the job requires.
     

Physical Requirements
 

  • The physical demands described here are representative of those that must be met by an employee to successfully perform the essential functions of this job. While performing the duties of this job, the employee is regularly required to talk or hear. The employee frequently is required to stand; walk; use hands to finger, handle or feel; and reach with hands and arms.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Phụ cấp khác: Company Outing - Teambuilding & Flexible Working Arrangement
  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Cơ hội huấn luyện: Have a chance to take part in internal / external training courses
  • Độ tuổi: 30 - 50
  • Thời gian làm việc: 44h/week
  • Đồng nghiệp: 20-30
  • Phúc lợi: Bonus: 3.5 Month Salary Bonus & Premium Healthcare
  • Ngày nghỉ: 12-15
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Hanacans
Công ty Hanacans Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Khu công nghiệp Hanaka

Hanacans trở thành thành viên của Tập đoàn Apollo kể từ ngày 26 tháng 4 năm 2021. Hanacans là nhà sản xuất lon nhôm lớn nhất ở khu vực phía Bắc Việt Nam (tính theo năng lực sản xuất hiện nay). Công ty có một cơ sở khách hàng vững chắc, phục vụ một loạt các nhà sản xuất đồ uống địa phương. Hơn nữa, Hanacans đang tiếp nhận công nghệ sản xuất tiên tiến và hệ thống kiểm soát chất lượng của ALTAMIRA CAN, từ đó củng cố sức mạnh cạnh tranh của mình tại thị trường Việt Nam đang phát triển. 

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng đầy đủ các chế độ phúc lợi, Đóng BHXH, BHYT, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước
  • Được tham gia Bảo hiểm MSIG 24h  

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Lễ trao giải thưởng, hoạt động thể thao, giải trí như giải bóng đá 
  • Du lịch hằng năm 
  • Team building gắn kết 
  • Tiệc tất niên, tiệc chào đón nhân viên mới và mừng sinh nhật 

 

Những nghề phổ biến tại Công ty Hanacans

Bạn làm việc tại Công ty Hanacans? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Hanacans

Công ty Hanacans

Click để đánh giá