- Communication management:
- Develop holistic approach and action plan to enhance overall SPX brand image and maintain high brand consistency across all channels (from online to offline)
- Establish clear communication strategy and execution plan for cross-functional & business projects/ initiatives such as: riders/ drivers activities, feature launching, new policy roll-out to related parties
- Create and maintain smooth communication flow among internal SPX: right information to be delivered to right persons, and at the right time
- Social Media:
- Build up strong social community to increase brand awareness for SPX on social and connect with riders/ drivers to improve their engagement/ commitment with the company
- Social seeding to mitigate seller and rider sentiment towards SPX
- Crisis Management:
- Manage overall social sentiment towards SPX and work with PR/ risk management/ legal on crisis management if needed
- Minimize noise levels & escalation on social media as well as work with PR/ ER to align key message in case of crisis handling
- Online & Offline Visibility Management:
- Manage visibilities on website & rider app, consolidate requests from different stakeholders
- Manage POSM/ Offline materials requests form stakeholders and design to maintain brand consistency
- Leadership:
- Lead, manage and grow a team in conceptualizing, executing and optimizing marketing communication projects to drive impact: Define team’s SOW, monitor and manage project performance KPIs; escalate issues with proposed solutions promptly to management, then closely monitor on mitigation implementation
- Lead a team with diverse backgrounds ; able to provide guidance and feedback to ensure for overall team’s achievement and development
- Possess solid knowledge and experience communication strategy
- Have experience in branding strategy, brand reputation protection
- Have strong connection with brands and experience in running partnership programs
- Possess experience in event planning is a plus
- Highly meticulous and good at coordination, able to work under extreme pressure
- Willing to be hands-on with strong project management and executional abilities
- Proven leadership capabilities, driven, resilient, reliable and more importantly, someone who enjoys working in a fast-paced environment
- At least 2 years of team management experience
- At least 5 years of work experience, preferably in Marketing, Project Management or other relevant experience(s)
- Excellent command of English
Sau 15 năm vững bước trong lĩnh vực kinh doanh, CÔNG TY CỔ PHẦN KHOÁNG SẢN VẬT LIỆU Á CỘNG đang định hình lại chính mình với một phiên bản hoàn toàn mới. Từ cốt lõi là một doanh nghiệp xuất khẩu vật liệu xây dựng đá ốp lát đáng tin cậy tại châu Âu và Mỹ, giờ đây, chúng tôi hướng tới việc kiến tạo không gian phát triển mới, sáng tạo hơn và đầy giá trị. Hành trình này bắt đầu từ việc đổi mới văn hóa doanh nghiệp và thay đổi tư duy, chúng tôi đang tiên phong trong công cuộc chuyển đổi số, sẵn sàng dẫn đầu những xu hướng mới của ngành.
Chúng tôi đã cùng nhau gặt hái những thành quả ban đầu, dẫn dắt bởi đội ngũ tin tưởng, trong một môi trường cởi mở, nơi luôn đón nhận thách thức và không ngừng đổi mới. Hướng về một tương lai lớn mạnh hơn, A Plus cam kết tạo ra những giá trị đột phá trong thời đại chuyển đổi số và AI đầy biến động. Chúng tôi đang tìm kiếm những đồng đội có chung tầm nhìn, năng lực và nhiệt huyết để cùng xây dựng, phát triển và chia sẻ thành quả.