Mô tả công việc
Join us in the heart of District 7, Ho Chi Minh City, at our exquisite office in one of the city's most prestigious buildings.
As a customer service staff, you'll bask in the modern beauty of our workspace, collaborate with a dynamic and creative team, and enjoy the guidance of exceptional leaders, making each day a rewarding journey.
- Answer questions from customers by chatting, emailing, and/or talking on the phone.
- Work with clients who have complaints, orders, or require information about services purchased from the company while maintaining a positive attitude and calmly responding.
- Cooperate with other staff to solve problems.
- Follow communication procedures, guidelines, and policies.
- Listen and resolve customers’ concerns, issues, and questions to your best ability.
- Prepare customer reports by gathering data collected during customer interactions.
- Refer issues and questions to managers if necessary.
WORKING TIME:
- 5 night working shifts a week. From 8PM to 5AM. (Night shift will have 30% salary bonus per hour from 10PM-5AM, by law.)
- 1 hour of break in any time of the shift.
- You will have TWO random days off/week, this will be decided by the company.
Yêu cầu công việc
- Excellent English communication, speaking confidently and fluently (Clear voice).
- Having at least 1 year of experience in related fields.
- Proactive, helpful, and willing to learn.
- Must work in the office. (No remote and hybrid option)
Quyền lợi được hưởng
Là nhà phát triển đô thị hàng đầu với nhiều dự án từ biệt thự, nhà phố, căn hộ đến resort, khách sạn nghỉ dưỡng cao cấp... KIẾN Á tự hào kiến tạo những công trình có phong cách kiến trúc ấn tượng xứng tầm châu Á, không chỉ khách hàng đón nhận nhiệt tình mà còn được các chuyên gia bất động sản quốc tế đánh giá cao. Trên chặng đường phát triển của mình, KIẾN Á luôn kiên trì theo đuổi xây dựng các giá trị thương hiệu để trở thành Nhà kiến tạo đô thị bền vững, lấy cộng đồng làm trung tâm, hòa hợp với thiên nhiên và không ngừng đổi mới.
Tâm huyết của KIẾN Á là xây dựng những công trình đẹp, góp phần kiến tạo nên những cộng đồng văn minh, hiện đại. “Khi phát triển bất kỳ dự án nào, KIẾN Á luôn tính toán cực kỳ cẩn trọng, ưu tiên chất lượng sống của chủ nhân lên hàng đầu với phương châm “lấy khách hàng làm trung tâm”, đóng góp cho cộng đồng những giá trị tốt đẹp nhất”, TS. HUỲNH BÁ LÂN, Chủ tịch HĐQT KIẾN Á, cho biết.