Việc làm Lúa Vàng

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Lúa Vàng
ADMIN Cum HR (Tempo 7 months) 20 - 25M
Lúa Vàng
20 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Trên 25 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/07/2024
Hình thức: CONTRACTOR
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hai Bà Trưng, Hà Nội

Mô tả công việc

HR Support for the rep office: 11 HCs (including 4 expats)
Job Description The following tasks should be handled independently without detail instruction by supervisor.
• IT equipment management.
• Arrangement of visa for visitors, employees for overseas business trip.
• Logistics arrangement (book hotel/air ticket/restaurant, arrange car for staff’s business trips)
• Prepare monthly income statement to report to headquarter.
• Maintain filing system, both electronic and physical.
• Support expats and their family
• Arrangement of visa/TRC matter for expats and family.
• Coordinate with banks to resolve relevant arising cases
• Support for tax (PIT, etc.)
• Handling Mail
• Translation of BD material when needed.
• Prepare periodical reports to authorities.
• Support to managers/employees in administration works on an ad- hoc basis.
• Collect invoices, prepare vouchers, make all payments for office in a timely manner.
• Coordinate with suppliers to ensure smooth office operations (landlord, IT company, bank, etc.
• Improve office working environment.
• Office supply (Stationery, Water, etc.)
• Salary calculation and S.I matters
• Contract negotiation and its internal process for administration matters.
• Make bank transaction
• Maintaining office assets (Fixed assets/IT assets)
• Monitor overtime hours of staff and arrange salary and bonus for employees.
• Budget management of business development research fee.
• In charge of internal event (company trip, party, etc.)
Education background:
• Having degree from a recognized university.
Hard skill
• Have fluent business English skills
• Be able to use Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
Soft skill
• Communication skills
• Time management skills
• The capacity for swift and flexible reaction
• Logical thinking skills
Experience
• Must have experience in payroll, social insurance and PIT calculation
• 5- 6 years of experience of administration and accounting in an office environment
• Have experience in working with authorities to obtain work permit, visa, TRC

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-22 01:30:03

Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 25, đường số 6, KCN Sóng Thần 2, Dĩ An, Bình Dương

Công ty cổ phần Lúa Vàng thành lập năm 2006: là Công ty kinh doanh và xay xát lúa mì, chế biến bột mì, lương thực và thực phẩm.

Sản phẩm được sản xuất trên dây chuyền công nghệ hiện đại và khép kín của Ý với sản lượng hàng tháng đạt được trên 5.000 tấn.

Công ty có một đội ngũ công nhân viên (trên 200 nhân viên) dày dặn kinh nghiệm làm vịêc, hàng năm công nhân viên được đào tạo và huấn luyện về nghịêp vụ. Công ty đã đạt được chứng chỉ HALAL, FSSC : 22000 do SGS cấp.

Những nghề phổ biến tại Lúa Vàng

Bạn làm việc tại Lúa Vàng? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Lúa Vàng

Lúa Vàng

Click để đánh giá