Việc làm Lúa Vàng

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Lúa Vàng
Synopsys HCMC - Admin Assistant
Lúa Vàng
20 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 22
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 22
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 17/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Job Title: Admin Assistant

Our Analog Mixed Signal IP Team is seeking for an Admin Assistant to join our talented engineering team. If you love to work with engineer teams and always willing to learn new things, this should be a perfect job for you.

Responsibilities:

1. Project assistance:
- Support engineering teams with project management logistics: Resource tracking, project tracking, documentations, meeting notes and action item tracking.
- Work with the team for product shipments. Document audits. Be trained to run QA flow and track results to feedback to engineering team.
- Manage team's online documentation library. Organize, audit and feedback to the engineering team about audit issues.
- Manage project documentations, websites.
- Other tasks assigned by direct manager.
2. Administration assistance for team operations:
- Team engagement: Responsible for organizing and coordinating team engagement activities in team: birthday, marriage, work anniversary, child birth, welcome new employees, sport events, team trip, team building indoor and outdoor activities, all hands meetings…
- Take and deliver messages, provide information to callers, proofread, and research and compile special reports.
- Manage office supplies for the team.
- Coordinates facilities issues, office moves, and conference room scheduling. Sets up local and off-site meetings.
- Makes department travel arrangements.
- Logs, tracks, and processes expense reports and check requests. Processes purchasing requests.
- On boarding support for new hires.
- Support interview logistics

Yêu Cầu Công Việc

Requirements
- Bachelor's Degree, major in Administrations, Human resources or relevant; graduated from technical department is a plus. 
- 2+ years of related experience of project assistant, management and admin assistant
- Able to clarify expectations, plan for the work follow commitments with little supervisions.
- Familiar in working with engineering teams. 
- Proficiency in MS Office applications (Word, Excel, Power Point, Outlook,...) and other office applications.
- Good communication skills in Vietnamese and English (written, verbal, non-verbal, visual)
- Able to multi-task and maintain professionalism while working with a variety of confidential information.
- Highly organized, detail-oriented
- Get things done attitude. Highly resourceful. Can work well independently or as a team, prioritizing and exercising sound judgment are critical skills required.
Synopsys delivers the most trusted and comprehensive silicon to systems design solutions, from electronic design automation to silicon IP and systems, that accelerate technology innovation. We partner closely with semiconductor and systems customers across a wide range of vertical markets to maximize their R&D capability and productivity, powering innovation today that ignites the ingenuity of tomorrow. In a world where the pace and complexity of innovation is accelerating, the entire silicon ecosystem trusts Synopsys to pioneer new technologies and help them get to market faster without compromise. For more information, visit synopsys.com.
Inclusion and Diversity are important to us. Synopsys considers all applicants for employment without regard to race, color, religion, national origin, gender, sexual orientation, gender identity, age, military veteran status, or disability.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Etown 2 Building, 364 Cộng Hòa, Phường 13, Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 25, đường số 6, KCN Sóng Thần 2, Dĩ An, Bình Dương

Công ty cổ phần Lúa Vàng thành lập năm 2006: là Công ty kinh doanh và xay xát lúa mì, chế biến bột mì, lương thực và thực phẩm.

Sản phẩm được sản xuất trên dây chuyền công nghệ hiện đại và khép kín của Ý với sản lượng hàng tháng đạt được trên 5.000 tấn.

Công ty có một đội ngũ công nhân viên (trên 200 nhân viên) dày dặn kinh nghiệm làm vịêc, hàng năm công nhân viên được đào tạo và huấn luyện về nghịêp vụ. Công ty đã đạt được chứng chỉ HALAL, FSSC : 22000 do SGS cấp.

Những nghề phổ biến tại Lúa Vàng

Bạn làm việc tại Lúa Vàng? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Lúa Vàng

Lúa Vàng

Click để đánh giá