Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Support the leaders to implement reports, analysis; manage sales effiency according to business strategy
- Analizying performance, key drivers, risks and opportunities of business planning
- Calculating and measuring the effectiveness of implemented sale programs and projects
- Closing gaps between bottom-up and top-down figures, forecast and tracking results sale force
- Building, cleaning, integrating and developing data system of department
2. Make daily, weekly, monthly reports to track business results and timely manage volatility
3. Support BDMs in sales promotion programs and activities
4. Implement business policies/directions for sales staff, coordinate with relevant departments to come up with an effective set of sales targets / KPI/incentive policies
5. Support & track hiring plan & attrition management of RMs/AF Managers
6. Develop & execute learning & development programs for AF sales force and different channels
7. Support in tracking key products from time to time: support process and issues related to some strategic products.
Yêu Cầu Công Việc
1. Educational Qualifications
-
University degree or higher in one of the followings: Banking, finance, business administration, investment
2. Relevant Knowledge/ Expertise
- Knowledgeable about banking products and services
- At least 2 years of experience in data analysis, business reporting or similar positions in the banking and finance industry.
- Good data analysis skills, ability to identify and evaluate factors affecting business performance and propose improvement plans.
- Experience using data analysis tools (such as Excel, SQL, Power BI, Tableau, Oracle…).
3. Skills
- Required to be good at SQL, Power BI, VBA, Excel …
- Good data management and analysis skills on excel, CRM, SQM, Corebanking,..., good presentation and editing in Word, Power point.
- Work management, sales support management
4. Relevant Experience
- Experience in macro, micro analysis, business planning
5. Required Competencies
- Professional and specialized
- Good teamwork
QUYỀN LỢI:
- Thu nhập hấp dẫn, lương thưởng cạnh tranh theo năng lực
- Thưởng các Ngày lễ, Tết (theo chính sách ngân hàng từng thời kỳ)
- Được vay ưu đãi theo chính sách ngân hàng từng thời kỳ
- Chế độ ngày phép hấp dẫn theo cấp bậc công việc, được hưởng chế độ du lịch hè
- Bảo hiểm bắt buộc theo luật lao động + Bảo hiểm VPBank care cho CBNV tùy theo cấp bậc và thời gian công tác
- Được tham gia các khóa đào tạo tùy thuộc vào Khung đào tạo cho từng vị trí
- Thời gian làm việc: từ thứ 2 – thứ 6 & sáng thứ 7
- Môi trường làm việc năng động, thân thiện, có nhiều cơ hội học đào tạo, học hỏi và phát triển; được tham gia nhiều hoạt động văn hóa thú vị (cuộc thi về thể thao, tài năng, hoạt động teambuiding...)
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần máy công trình Phúc Long - tiền thân là Công ty TNHH Long Hường, là đơn vị chuyên cung cấp phụ tùng máy công trình trên toàn lãnh thổ Việt Nam, Lào và Campuchia. Sau hơn 20 năm hình thành và phát triển, Phúc Long tự hào là một trong những nhà cung cấp vật tư máy xúc, ủi lớn nhất Việt Nam.
Công ty CP Máy Công Trình Phúc Long chuyên nhập khẩu và phân phối Phụ tùng máy công trình KOMATSU, HITACHI, KOBELCO, CAT… có uy tín trên thị trường Việt Nam, Lào, Campuchia. Chúng tôi là đại diện phân phối độc quyền 1 số thương hiệu phụ tùng có uy tín của ITALY, KOREA, CHINA… • Với đội ngũ 200 nhân viên làm việc ở 4 chi nhánh: Hà Nội, Đà Nẵng, Hồ Chí Minh, Tuyên Quang cùng với hàng trăm đại lý trên cả nước, sản phẩm của chúng tôi luôn đáp ứng được yêu cầu của Quý khách hàng.