Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Sales Representative’s mission is to develop sales turnover in its territory. He/she is also in charge of providing support to the GM activities regarding sales and business development
1. Commercial support:
- Manage and develop client’s portfolio.
- Being proactive by offering innovative solutions to clients
- Development skills for the management of existing accounts
- Organization and follow-up of training (Mooc, training program, briefing etc.)
- Participation and organization of events and customer training (conventions, product launches, inaugurations, etc.).
- Feed and follow the CRM (Microsoft Dynamics) and follow the KPIs
- Prospecting missions: identifying potential clients
- Managing the entire sales process from securing a first meeting to signing contracts
- Customers Follow-up and prospect requests:
- Phone call support
- Sending documentation and information
- Preparation of quotations, follow-up of orders
- Processing, monitoring and analysis of orders from professional customers
- Follow-up of customer payments and reminders
2. After-sales services:
- Control the correct application of contractual commercial conditions
- Answering customer complaints
- Coordinate the follow-up actions to be implemented following the conclusions of the Quality department in the context of customer complaints
Yêu Cầu Công Việc
1. Core Competencies:
- Commercial mindset
- Result and customer oriented
- Strong competitive attitude
- Be responsible, trustworthy and hardworking
2. Skills:
- Problem solving skills
- Good communication skill
- Analytical skills
- Excellent interpersonal skills, rigor, sense of organization and proactive
- Hands on computer knowledge of MS office
3. Knowledge & Qualificaion
- College degree or higher.
- At least 2-5 years of experience in a similar position in retail chains.
- Know how to use accounting software, proficient in Excel and other Microsoft functions
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần máy công trình Phúc Long - tiền thân là Công ty TNHH Long Hường, là đơn vị chuyên cung cấp phụ tùng máy công trình trên toàn lãnh thổ Việt Nam, Lào và Campuchia. Sau hơn 20 năm hình thành và phát triển, Phúc Long tự hào là một trong những nhà cung cấp vật tư máy xúc, ủi lớn nhất Việt Nam.
Công ty CP Máy Công Trình Phúc Long chuyên nhập khẩu và phân phối Phụ tùng máy công trình KOMATSU, HITACHI, KOBELCO, CAT… có uy tín trên thị trường Việt Nam, Lào, Campuchia. Chúng tôi là đại diện phân phối độc quyền 1 số thương hiệu phụ tùng có uy tín của ITALY, KOREA, CHINA… • Với đội ngũ 200 nhân viên làm việc ở 4 chi nhánh: Hà Nội, Đà Nẵng, Hồ Chí Minh, Tuyên Quang cùng với hàng trăm đại lý trên cả nước, sản phẩm của chúng tôi luôn đáp ứng được yêu cầu của Quý khách hàng.