Mô tả công việc
Customer Support:
Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools.
Respond promptly to customer inquiries via email, chat, and social media.
Resolve product or service problems by clarifying the customer&039;s complaint, determining the cause, selecting and explaining the best solution, expediting correction or adjustment, and following up to ensure resolution.
Check outside orders, process and follow with company’s providers.
Make sure the quality/ quantity / price of products when dealing with providers.
Find new providers and Follow carefully with providers to make sure quality when delivering and solve problem ASAP.
Customer Relationship Management:
Maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times.
Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents.
Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication.
Market Insight:
Stay updated with product knowledge and changes in company policies to ensure accurate communication with customers.
Gather customer feedback and share insights with the product and marketing teams.
Yêu cầu công việc
Skills in listening, problem- solving conflict handling.
High collaboration with all departments, open- minded & flexible align the process with counterparts from other functions.
Proactive attitude, hardworking, methodical and very structured, able to work both independently and within a team.
Minimum of 1- 2 years of experience in the relevant field. Experience in branding is an advantage.
Bachelor’s Degree.
Written and english communication is a mandatory·
Quyền lợi
Other benefits as company’s regulation
Entitled to Vietnamese national and public holidays according to the labor code
Bonus and commission based on KPI performance.
Parking allowance
Birthday welfare
Paid Annual leave
Team building activities and social events (company trips, charity trip, New Year’s party, kickoff party, team building, lucky money)
Social health insurance
13 month salary
Competitive Salary (to be discussed more in the interview)
A focus on personal and professional growth,
Sales commission volume- based.
Professional and dynamic working
A chance to develop working practices and knowledge base with foreign managers.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-22 23:20:02
Công ty Cổ phần MegaSun ra đời và chính thức đi vào hoạt động từ tháng 3/2010, với định hướng hoạt động chủ yếu là nhà tiếp thị và phân phối dược phẩm, thực phẩm chức năng chất lượng cao và có độ uy tín hàng đầu, và thiết bị y tế. Phương châm lấy con người làm trung tâm, mọi hoạt động đều vì sự phát triển và nâng tầm chất lượng cuộc sống, MegaSun luôn tự hào là nhà phân phối, cung cấp đến tay người tiêu dùng những sản phẩm tốt nhất cho sức khỏe.
Trải qua một quá trình phát triển, MegaSun đã sở hữu được một danh mục lớn các sản phẩm có độ phủ bao quát cả 28 tỉnh thành trên cả nước, trải dài từ Bắc vào Nam. Hiện nay, MegaSun đã trở thành đối tác độc quyền phân phối các dòng sản phẩm thực phẩm chức năng cao cấp đến từ các tập đoàn dược phẩm toàn cầu tại Mỹ và Úc như: Nature’s Plus, Vitamin For Life, Best Group USA, Swanson, Olympian Labs, và Careline.
Do nhu cầu mở rộng Công ty với mục tiêu và niềm tin trở thành Công ty cung cấp dược phẩm hàng đầu Việt Nam chúng tôi rất mong sẽ được hợp tác với những đồng nghiệp mới có tinh thần trách nhiệm, nhiệt tình năng động và có tâm huyết với công việc.