Mô tả công việc
Revenue Management
• Continuous analysis of changing channel distribution models and the impact on consumer booking trends
• Optimizes hotel and corporate pricing strategies through definition and management of BAR levels, stay restrictions and other tactics, which are congruent with demand factors and which are managed through all distribution channels
• Maintain rates which promote integrity and which protect the relationships with long term customers
• Work with Revenue Management Team to determine effective and engaging rate offers (packages) which are then offered into the right customer in the right channel
• Monitors transient, group and tour booking pace in order to determine pricing and availability controls for all reservation distribution sources. Discusses and implements changes in distribution plan accordingly
• Completes all rooms and revenue forecasting to accurately project unconstrained demand
• Ensure that appropriate overrides are in place, special events are accurately loaded in the system
• Determine unconstrained demand and maintains the data within the Demand Analysis strategies, both future and historical
• Work with Director of Sales & Marketing and Sales Team members to encourage strategic selection of the right piece of business, in keeping with brand guidelines
• Track and analyze of competitive set pricing and yield strategies, gaining the ability to predict the comp set reaction to changes in the marketplace
• Plays an active role in the Strategic Planning, Marketing Plan and budgeting processes
• Chairs and prepares materials for the weekly Revenue Management Meetings
• Prepares revenue updates as required
Team Management
• Interview, select and recruit direct reports
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Quyền lợi được hưởng
- Joining large International Hotel Chain
- Opportunities for career advancement, training and development
- Opportunities to experience international hotel’s service standards & to grow interpersonal skills.
- 100% service charge earned during probation period
- Accor employee’s benefits as per Hotel policies
- Work in team environment & experience multitasking to enhance skills for international hotel’s service standard
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism/ Hospitality Business Management is preferred.
- Minimum 2 - 3 years of relevant experience with managerial position.
- English language is essential.
- Strong teamwork, interpersonal and customer service skills.
- Has the ability to trouble shoot.
- Has a CAN-DO attitude.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV to Talent & Culture Department!
Công ty Cổ phần MegaSun ra đời và chính thức đi vào hoạt động từ tháng 3/2010, với định hướng hoạt động chủ yếu là nhà tiếp thị và phân phối dược phẩm, thực phẩm chức năng chất lượng cao và có độ uy tín hàng đầu, và thiết bị y tế. Phương châm lấy con người làm trung tâm, mọi hoạt động đều vì sự phát triển và nâng tầm chất lượng cuộc sống, MegaSun luôn tự hào là nhà phân phối, cung cấp đến tay người tiêu dùng những sản phẩm tốt nhất cho sức khỏe.
Trải qua một quá trình phát triển, MegaSun đã sở hữu được một danh mục lớn các sản phẩm có độ phủ bao quát cả 28 tỉnh thành trên cả nước, trải dài từ Bắc vào Nam. Hiện nay, MegaSun đã trở thành đối tác độc quyền phân phối các dòng sản phẩm thực phẩm chức năng cao cấp đến từ các tập đoàn dược phẩm toàn cầu tại Mỹ và Úc như: Nature’s Plus, Vitamin For Life, Best Group USA, Swanson, Olympian Labs, và Careline.
Do nhu cầu mở rộng Công ty với mục tiêu và niềm tin trở thành Công ty cung cấp dược phẩm hàng đầu Việt Nam chúng tôi rất mong sẽ được hợp tác với những đồng nghiệp mới có tinh thần trách nhiệm, nhiệt tình năng động và có tâm huyết với công việc.