Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Product management (60%)
- Define a clear product strategy.
- Develop a product roadmap, New Product Innovation management, and anticipate potential scenarios during operation.
- Conduct market research to identify customer needs and desires for the product
- Assess the market and analyze competing products.
- Establish the product's value proposition and collaborate with relevant departments to guide product development.
- Perform additional tasks related to the company's specific products .
- Get close to customers/consumers via frequent market visits.
Ensure Smooth Operation (40%):
- Be able to work well with cross functions to drive sales and build the Product and category
- Lead cross functions (supply chain, purchasing, sales, trade marketing, stratergy marketing) to run the New Product development process: sales forecasting, stock management, and sales movements... to ensure the launch's success in Vietnam.
- Follow up and control Marketing expenses.
- Smoothly cooperate with other Departments to handle tasks related to the Product in charge.
- Other tasks assigned by the line manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's Degree in Marketing, Business Administration, Economics, or related major.
- At least 03 years experience in product management or ABM positions
- Strong logical thinking skills; analyzing and solving problems effectively
- Multi-task and be proactive & independent in a fast-paced, ownership in dynamic environment.
- Strong communication skills in English.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Nam Dược được thành lập năm 2005, là công ty con của CTCP Nam Dược. Nhà máy sản xuất dược phẩm của công ty đạt tiêu chuẩn GMP –WHO, và là công ty dược đầu tiên của miền Bắc đạt tiêu chuẩn GMP của tổ chức Y tế thế giới. Ngoài ra, nhà máy của công ty còn đạt các tiêu chuẩn ISO 9001, ISO 14000, HACCP, SA 8000, TQM. Các tiêu chuẩn này đảm bảo cho Nam dược sản xuất ra sản phẩm có chất lượng cao và được kiểm soát chặt chẽ. Với việc phát triển vùng nguyên liệu cây thuốc nam trên địa bàn tỉnh Nam Định và các tỉnh lân cận đã tạo điều kiện thuận lợi cho sự phát triển và tăng trưởng không ngừng của công ty. Năm 2012, công ty thực hiện đạt gần 100 tỷ đồng doanh thu và hơn 5 tỷ đồng lợi nhuận sau thuế.