Việc làm Công ty Nam Dược

Cập nhật 13/12/2024 12:00
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Nam Dược
Brand Manager (New Headcount)
Công ty Nam Dược
39 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Working target:

Ensure all marketing activities under right direction, contributing branding for typical business and develop business in short and long term, ensuring overall business development.

2.2. Scope of work:

- Develop, deployment, monitor marketing plans base on approved marketing strategies for growing Nabati brand(s).

- Effective management of the brand portfolio, brand activities to meet marketing and sales objectives for Nabati brand(s).

2.3. Key roles and responsibilities :

- Lead the Marketing lifecycle process for designated brand(s).

- Define and helps facilitate master plans for designated brand.

- Function as the information hub for designated brand(s).

- Monitor and advises designated brands.

- Develop and manage new product launch plan base on approved product portfolio strategies.

- Maintain brand integrity across product lines, advertising, and all other internal and external communication as it pertains to assigned brand.

- Produces competitive analysis materials comparing product with its key competitors.

- Prepares plan, supervise, and analyse market research and identifies and tracks market trends in company’s industry.

-

Develops monthly and quarterly reports for management.

- Manage the day-to-day activities associated to all marketing efforts, including, project management, creative development, cross-functional implementation, campaign tracking and reporting as necessary.

- Manage budgets and financial related to marketing campaigns.

- Manage brand performance regarding to Marketing and Sales KPIs on weekly, monthly basis through 3C 4P and MKT Mix

- Analyse data to diagnose business problems related to designated brands.

- Develop and propose brand strategies and marketing plans for designated brands

- Work closely with all relevant Media people to integrate media mix plans.

- Orientation and cash case work for ABM according to specific KPI, ensuring the implementation of KPI of ABM

* Benefit package:

- Net Salary: Your take-home pay after deductions.

- 13th Month Salary & KPI Bonus - 12 days of annual leave

- Healthcare: Extra health coverage beyond the basic.

- Opportunities for professional development.

- Supportive and employee-centric work environment.

- Engagement Activities: Activities to enhance employee engagement and team spirit.

Yêu Cầu Công Việc

Capabilities:

  • Bachelor’s degree.
  • At least 5 years’ experience in Marketing.
  • Creative, mind-set, Management skills.
  • Ability to work under high pressure and meet deadline.
  • Willing to learn and adapt quickly to new environment.
  • Excellent English, Microsoft Office proficiency.
  • Good communication and negotiation.
  • Good at planning, deploying, tracking, and evaluation.
  • Having experience in Brand Marketing is a plus.
  • Enthusiastic, proactive, eager to learn at work.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Quận 4, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Nam Dược
Công ty Nam Dược Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 51, đường Trương Công Giai, Phường Dịch Vọng, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty TNHH Nam Dược được thành lập năm 2005, là công ty con của CTCP Nam Dược. Nhà máy sản xuất dược phẩm của công ty đạt tiêu chuẩn GMP –WHO, và là công ty dược đầu tiên của miền Bắc đạt tiêu chuẩn GMP của tổ chức Y tế thế giới. Ngoài ra, nhà máy của công ty còn đạt các tiêu chuẩn ISO 9001, ISO 14000, HACCP, SA 8000, TQM. Các tiêu chuẩn này đảm bảo cho Nam dược sản xuất ra sản phẩm có chất lượng cao và được kiểm soát chặt chẽ. Với việc phát triển vùng nguyên liệu cây thuốc nam trên địa bàn tỉnh Nam Định và các tỉnh lân cận đã tạo điều kiện thuận lợi cho sự phát triển và tăng trưởng không ngừng của công ty. Năm 2012, công ty thực hiện đạt gần 100 tỷ đồng doanh thu và hơn 5 tỷ đồng lợi nhuận sau thuế.

Những nghề phổ biến tại Công ty Nam Dược

Bạn làm việc tại Công ty Nam Dược? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Nam Dược

Công ty Nam Dược

Click để đánh giá