Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
I. JOB BRIEF:
Operation Specialist will be responsible for overall daily operation of all assigned stores, ensuring excellent customer services are provided and the sales target are met. This position will also be responsible to train, coach, and motivate staff to perform their duties at their best.
II. JOB RELATION:
1. Direct superior: Brand Manager, Group Brand Director
2. Direct reports: Store team
3. Major internal communication:
4. Major external communications:
III. DETAILED JOB DESCRIPTION:
1. Business performance
- P&L responsibility for Store Operations.
- Optimize cost spend and maximize revenue.
- Implement the global Flying Tiger Copenhagen store concept through the Store Operations Manual and ensure implementation in all stores. Reporting on implementation to be closely followed through applicable platforms (Instore Excellence app)
- Organize sales competitions and drive retail excellence in market.
- Responsibility for the working environment, complying with local labor rules and guidelines.
- Support complaint resolution and customer service when products issues are identified, escalating to Zebra A/S as required.
2. Leadership:
- Hire new Area Managers and handle replacements, if needed
- Regularly mentor, coach, and support Area Managers towards maximum performance
- Approve salaries and staff hours for all store staff.
- Leads from the field where 50-70% of their time is spent.
- Setting objectives and establishing framework and processes for the Area Managers according to global Flying Tiger Copenhagen standards.
- Ensure Area Managers are trained to optimise the business opportunities presented within the Flying Tiger Copenhagen concept and the Store Operations Manual.
3. Budget overview, reporting/ accounting:
- Check invoices and approve their final payment.
- Check, approve and sign reports, including annual report for their market. (Partner discretion)
- Comment on monthly business reporting
4. Store Portfolio:
- Plan store renovation plans + carries out day-to-day maintenance including budget administration together with local Property & Expansion team.
- (Remaining store portfolio in handled by local Property & Expansion team, including creating expansion & consolidation plans, find opportunities for new store locations, open/ close sites, and negotiate terms for new/ renewed contracts with landlords)
Yêu Cầu Công Việc
1. Regional Manager core skills:
- Showing extensive knowledge of retail management best practices.
- Being proficient in Microsoft Office applications, such as Excel, PowerPoint and Word.
- Strong analytical skills and critical thinking to interrogate and analyze information to drive financial and business decision.
- Commercial awareness.
- Fluent in English verbally and written.
- Effective communication skills to engage teams, build relationships, explain patterns, advice the business and summarize complex financial arguments in a simple way.
2. Personal Characteristics
- Flexible and pragmatic attitude.
- Ability to connect, build relations and communicate effectively across cultures.
- Ability to engage, motivate and mobilize teams based on different locations.
- Great organizational skills and ability to perform and adapt to a high demand, time-sensitive, fast-paced changing environment.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Cassia Cottage có bãi biển riêng trải dài 130 m, 3 hồ bơi, khu vườn tươi tốt và nhà hàng ngoài trời Spice House. Nơi đây cung cấp chỗ nghỉ yên tĩnh với WiFi miễn phí và nước khoáng miễn phí. Cassia Cottage nằm cách sân bay Phú Quốc 10 phút lái xe. Từ sân bay này, du khách có thể đi bằng chuyến bay nội địa 50 phút để tới Thành phố Hồ Chí Minh hoặc 2 tiếng 10 phút để đến thành phố Hà Nội. Chợ đêm ở thị trấn Dương Đông cách đó 15 phút đi bộ. Tất cả các cottage tại đây đều mang đến không gian riêng tư và được trang bị máy điều hòa, ấm đun nước riêng với bộ ấm pha trà, minibar cùng két an toàn. Phòng tắm riêng đi kèm vòi sen. Du khách có thể thư giãn trên bãi biển với liệu pháp mát-xa hoặc khám phá bộ sưu tập sách tại thư viện mini. Đội ngũ nhân viên lễ tân quốc tế có thể sắp xếp các tour du lịch đến tất cả các điểm tham quan chính trên đảo Phú Quốc. Dịch vụ đưa đón sân bay được cung cấp với một khoản phụ phí.