About Company:
Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.
Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.
At Suntory PepsiCo VietNam Beverage, we are committed to creating a diverse, equitable, and inclusive workplace for all employees. We strive to provide equal opportunities for employment, development, and advancement regardless of race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation and age. We are continuously working to cultivate an environment that is free from discrimination, harassment, and bias, and we welcome all individuals to apply for roles at Suntory PepsiCo.
Job Summary: Driving service performance thru analyze data & develop specified service model on scope of nationwide in order to contribute business growth.
Job Responsibilities
- Service management
- Develop and design scope of work of repair & maintenance with agency in order to standardize MEM Operations process nationwide including: working process of R&M, spare parts management process
- Coordinate with MEM locations & Agency in order to deliver service on market
- Analyze data, identify serive issues on market to drive service performance and efficiency nationwide, propose solutions to improve
- Follow up enhance repair & maintenance system in order to simplifier & efficiency
- Working as technical expertise & capture new technical solution in local & in oversea to improve & apply to MEM locations & Agency
- Build up AOP OPEX on time in full & cascade to all locations as AOP time
- Contract management
- Working with procurement team to enhance & develop scope of repair & maintenance contract
- Make a purchasing centralized plan of service items in principle contract & deploy landing for locations
- Cascade repair & maintenance contract & purchasing centralized plan to all MEM locations as AOP time
- Keep tracking OPEX budget phasing & finding I&O to improve efficiency budget
- Evaluating existing agency & searching new agency with procurement team in market
- Customer insight
- Coordinating CD team, CS team to capture business requirement & deployment
- Implement technical training for key customers (Chain stores, Key account, …) & service agency
- Continuously field visit & interact with sales team to learn & update customer insight & market movement to develop efficiency service model for company.
- University graduation in engineering major
- At least 2 years experiences on service home appliances & supervisor
- Analytical, systematically, problem solving skills
- Possess high compliance standards, detail-oriented, good at process guideline
- Good communication/ interpersonal skills to communicate effectively
- English skill for reading / writing at daily work
- Good office skills
NTT e-MOI là Công ty công nghệ thành viên của NTT E-Asia trực thuộc NTT Group, Tập đoàn cung cấp các dịch vụ Viễn thông và CNTT hàng đầu Nhật Bản. Hiện NTT e-MOI đang cung cấp các dịch vụ chính nổi trội như: Dịch vụ phát triển phần mềm ; Dịch vụ ITO & BPO; Đào tạo toàn cầu; Dịch vụ VAS.
Chúng tôi đã áp dụng công nghệ mới nhất để hỗ trợ phát triển kinh doanh và DX (Chuyển đổi số) cho khách hàng, thông qua việc cung cấp các dịch vụ như: MSP/ITO (vận hành hệ thống, gia công vận hành) và đào tạo nguồn nhân lực toàn cầu. Trong lĩnh vực phát triển phần mềm, chúng tôi chuyên sử dụng các nền tảng low-code hàng đầu, cho phép chúng tôi cung cấp các sản phẩm phần mềm đảm bảo chất lượng cao và thời gian phát triển ngắn, cực kỳ tốt hơn so với phương pháp phát triển truyền thống.
Chúng tôi cũng như NTT East, coi trọng mối quan hệ hợp tác với khách hàng. Chúng tôi cố gắng chia sẻ mục tiêu kinh doanh của khách hàng và xây dựng mối quan hệ lâu dài. Chúng tôi giữ niềm tin rằng thành công của khách hàng là niềm vui của chúng tôi.
Bên cạnh đó, chúng tôi còn coi trọng tinh thần làm việc nhóm và phát triển cả trong và ngoài công ty. Chúng tôi quan niệm rằng mỗi thành viên tham gia vào một dự án sẽ được phát huy kiến thức chuyên môn, hợp tác và cùng nhau phát triển để đạt được kết quả tốt hơn. Chúng tôi liên tục cung cấp các chương trình đào tạo và cơ hội phát triển định hướng nghề nghiệp nhằm thúc đẩy sự phát triển và hạnh phúc của các thành viên dự án.
Chúng tôi cam kết trân trọng mối quan hệ tin cậy với các doanh nghiệp đối tác, cộng đồng địa phương và có trách nhiệm với xã hội, góp phần tạo dựng một xã hội bền vững.
Chúng tôi là công ty Việt Nam. Thông qua các hoạt động kinh doanh và sự phát triển của nhân viên, chúng tôi mong muốn đóng góp vào sự phát triển của xã hội Việt Nam và cải thiện cuộc sống của người dân.
Chúng tôi xin chân thành cảm ơn sự ủng hộ và hợp tác của các bạn, đồng thời chúng tôi cam kết sẽ phấn đấu và không ngừng phát triển để đạt được sự mong đợi của các bạn.