Mô tả công việc
• Provides efficient and comprehensive secretarial services to Room division staff to meet the needs of customers
• Reports directly to and communicates with the General Manager on all administrative matters
• Stores and keeps all confidential information
• Cooperates, coordinates and communicates with Department Heads and other inter-departmental secretaries as appropriate
• Distribution of memos, letters and other information etc
• Arranging internal / external appointments
• Handling reservation as requested
• Translating incoming letters, documents, articles by request
• Meet and greet visitors
• Liaise with clients, suppliers and other staff
Quyền lợi được hưởng
- Service charge, Bonus, Insurance,
Yêu cầu công việc
- 1 - 2 years related experience or a combination of education and experience
- Bachelor’s Degree or Diploma in English Language University or related field
- Proficient use of Microsoft office
- Good communication and writing skills
- Task and Project Management skills
Yêu cầu hồ sơ
- Nộp hồ sơ online qua địa chỉ email thuydung.NGUYEN(accor.com
Công Ty Cổ Phần Omexey Home Furnishing chuyên sản xuất đồ gỗ gia dụng.
Công ty có ngành nghề kinh doanh chính là "Sản xuất giường, tủ, bàn, ghế", do Cục Thuế Tỉnh Bình Dương quản lý.
Địa chỉ trụ sở: Khu phố ông Đông, PhườngTân Hiệp, Thị xã Tân Uyên, Bình Dương.
* Quy mô Trên 500 người
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1990
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,