ESSENTIAL DUTIES AND RESPONSIBILITIES:
- Plan the compliance and quality assurance plan, according to the internal policies and procedures, and CMD directions and requirements
- Execute the plan by perform an objectively evaluation of the actual practice against the key controls of the process and policy
- Collect related objective evidences to ensure the compliance with the applied policies and procedures
- Identify a non compliance issue, analyze the implication and possible risk relating to the assurance result
- Report and communicate the assurance result and the recommendation to the process owner or action owner
- Ensure that the action owner has cleared and committed on the solution to be taken
- Track and validate the taken actions until it completed
- Provide a management review report in a regular period to the CMD and related managements
- Be the first point of contact of TMNVN and TFS regarding the Data Privacy matters, to work with Regional Data Privacy Governance team for the execution of the PDPD implementation project
- Cooperate with the local working team and regional working team for the implementation of the PDPD tasks
- Facilitate the meeting of the PDPD tracking and taking the meeting minutes
- Track and report the status of PDPD project
- Support the CMD for the Data Privacy compliance assurance
REQUIREMENTS
- BS degree in banking or Finance, law, economic,
- Have work experience as auditor or internal auditor or compliance, or quality assurance, preferable in lending, financial, banking, etc.
- Ability to understand key controls of process or policy according to the regulations
- Ability to constructively evaluate the policy and process, and driving the policy and process to be applied in the practice
- Ability to manipulate large amounts of data and to compile detailed reports
- Proven knowledge of auditing standards and procedures, laws, rules and regulations
- High attention to detail and excellent analytical skills
- Sound independent judgment
- Ability to collect, analyze, evaluate, and synthesize information
- Ability to work independently, work in teams, make plans.
BENEFITS:
- Compensation:
+ Salary increment and bonus based on OKRs mid-year and year-end review.
+ 13th-14th month salary in accordance with Company’s policies and regulations.
+ 12 days of leave with full salary.
+ Meal, gasoline, and mobile phone allowance and personal health insurance package allowance, depend on role and position
+ Annual summer vacation, Team-building activities monthly.
+ Holidays bonus
+ Learning and Development programs
+ And other benefits according to the Company’s compensation system.
- Other information:
+ Office hours: Monday- Friday, from 8:30am-5:45pm.
+ Friendly, high-performance, dynamic, and modern working environment in a leading Fintech company in Southeast Asia.
+ Working with the modern equipment needed to improve work efficiency.
+ Cooperating and working with many domestic and multinational partners.
TPS Software được thành lập năm 2016 với lĩnh vực kinh doanh chính là Gia công và xuất khẩu phần mềm. Được thành lập bởi đội ngũ nhiều kinh nghiệm, trong suốt 4 năm hoạt động, TPS không ngừng phát triển và luôn định hướng là một 1 đối tác đáng tin cậy. TPS luôn lấy chất lượng và uy tín làm kim chỉ nam trong các hoạt động kinh doanh của mình, 80% khách hàng là đối tác lâu dài của công ty với thời gian hợp tác trên 2 năm. Công ty không ngừng nâng cao chất lượng dịch vụ thông qua việc tối ưu hóa quy trình, bàn giao sản phẩm đúng hạn, cập nhật và tư vấn những công nghệ mới để đem đến giải pháp hoàn thiện nhất cho khách hàng. Bên cạnh đó, công ty luôn đáp ứng tối đa các yêu cầu về bảo mật thông tin theo đúng tiêu chuẩn ISO 27001:2013.
Review TPS Software
Công ty outsource nhỏ, chế động phúc lợi bình thường
Lương thấp, benefit cơ bản. Sinh viên vô làm trải nghiệm vài ba tháng thì được, gắn bó thì nên xem xét lại
Công ty gia đình, benefits thấp, môi trường làm việc stress và không thể có cơ hội phát triển