Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Marketing Manager - Luxury
Miyoung Cosmetic
8 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
08/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
2 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Phúc Lợi
Experience
MARKET & CONSUMER INSIGHT
- Máy tính xách tay
- Đồng phục
- Thưởng
- Chế độ nghỉ phép
- Develop a country strategy that leverages the international brand positioning while catering to the specific needs and priorities of the target market. This will contribute to the continued growth of the brand and foster a strong relationship with local consumers.
- Define the strategic orientations and the 3-year marketing plan for the category, monitor the portfolio (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue). This will ensure our brand remains competitive, adapts to market changes, and achieves sustainable growth.
- Implement new launches with a focus on intense consumer engagement, leveraging a localized marketing mix (IMC/360/Digital/Retail) and creating memorable brand experiences through brand events, store activations, and strategic partnership.
- Mobilise and collaborate with other departments (retail, merchadise, education, etc. ) and global team to build broader business strategy.
- Monitor the local adaptation of communication materials (imagery, digital, point of sale)
- Make recommendations to management on the category based on one’s expertise of the consumer, market and competitors.
- Own the brand patrimony, guarantee the brand identity: ensure that all actions are in line with the sense of purpose while nourishing the brand.
- Monitor the retail marketing strategy working hand-in-hand with the retail team, store manager and education/training team and monitor the proper implementation of retail materials (services, advice, etc.).
- Build, develop and manage a strong and talented team, train them and develop their expertise and know-how.
Experience
- At least 2 years of experience in brand/ marketing experiences at equivalent roles required in luxury retail industry
MARKET & CONSUMER INSIGHT
- Identify market drivers
- Translate trends and consumer knowledge into meaningful insights brand development.
- Build memorable brand experiences though brand event/ store activation.
- Obsess with driving footfall traffic to stores.
- Develop integrated campaigns that work.
- Integrate retail & shopper expertise.
- Deliver excellence with agility and rigor.
- Integrate sustainable, business consciousness.
- Creates collaboration for bigger success.
- Shares & leverages best practices.
- Excellent stakeholder management and leadership skills
- Entrepreneurial vision is critical. Identify creative opportunities and challenges; present strategic and creative solutions
- Business savvy
- Communication & problem-solving skills
- Customer-oriented
- University degree in Economics, Marketing, Business Administration, an MBA is a plus.
Khu vực
Miyoung Cosmetic
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
335 Minh Phụng, Phường 2, Quận 11, Thành phố Hồ Chí Minh
Công ty CP SX TM XNK MiYoung Cosmetic tiền thân là Công ty TNHH Yuri Cosmetic thành lập vào năm 2014. Với phương châm kinh doanh: “Chất lượng tạo nên thương hiệu” cùng với sự đam mê và khát khao tạo nên vẻ đẹp vĩnh cữu cho những người phụ nữ Việt Nam nói riêng và cả thế giới nói chung, chị Nguyễn Thị Ngọc Huyền – Chủ tịch HĐQT, người sáng lập nên Công ty CP SX TM XNK MiYoung Cosmetic. MiYoung rất vinh dự khi tạo ra những sản phẩm đạt chất lượng và hiệu quả nhất, được hàng triệu phái đẹp tin dùng trên khắp trong và ngoài nước.
Những nghề phổ biến tại Miyoung Cosmetic
Bạn làm việc tại Miyoung Cosmetic? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Miyoung Cosmetic
Click để đánh giá