Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. To set tables, trays according to type of food ordered and the hotels service standards.
2. To perform opening and closing procedures established for the department.
3. To accurately record, pre-check and pick up all food and beverage orders.
4. To check in with guests to ensure satisfaction with each food course and/or beverages.
5. Responsible for cleaning and removing the trolleys/trays from guest rooms and corridor.
6. To serve guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.
7. To present a physical and accurate bill to guests and complete the payment process.
8. To be able to immediately monitor guest comments and pass on to the Superior, and be pro- active in solving problems whenever possible.
9. To report guest complaints immediately to the supervisors and ensure follow up is performed with the guest.
10. To complete closing duties, including restocking items, turning off lights, etc.
11. To maintain cleanliness of work areas, chinaware, glassware, etc., throughout the day.
12. To report cleanliness and maintenance issues to the immediate supervisor.
13. To assist in carrying out scheduled inventories of products and operating equipment.
14. To ensure a minimum wastage and breakage.
15. To ensure effective communication between Kitchen, Order taker and service team members.
16. To monitor operating supplies, equipment and reduce spoilage and wastage successfully.
17. To ensure a very good relationship between the Operations floor, the Kitchen & Front of the House.
18. To assist in carrying out scheduled inventories of products and operating equipment.
19. To perform any other assigned reasonable duties and responsibilities as assigned or as requested by the Supervisor or Manager.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. One to two years’ experience in a similar role in upscale hotels
2. Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or in a related field.
3. Good command of English and Vietnamese, especially oral English
4. Ability to speak a third language as an advantage.
5. Good teamwork, complaint resolution skills.
6. Good knowledgeable of a Point of Sale system, other order taking systems or hand held devices, inventory software etc.
7. Passion for service excellence.
8. Warmth and graciousness with the ability to function in a busy environment and create stellar guest experiences and flexible availability to work various shifts and weekends.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Sóng Việt (Song Viet Corporation) là một trong những công ty hàng đầu trong lĩnh vực dịch vụ phi hàng không tại hầu hết các sân bay nội địa và quốc tế tại Việt Nam, đồng thời phát triển trong lĩnh vực đầu tư tài chính và kinh doanh dự án bất động sản.
Được thành lập vào ngày 25/05/2007 với vốn điều lệ 191,2 tỷ đồng, trải qua gần 10 năm hoạt động, Sóng Việt đã và đang không ngừng phát triển và mở rộng mạng lưới kinh doanh tại Hệ thống Sân bay trên khắp cả nước. Đến nay, Sóng Việt đang sở hữu Trung tâm kinh doanh tại Sân bay Quốc tế Tân Sơn Nhất – TP. Hồ Chí Minh và bảy Chi nhánh tại Hệ thống Sân bay Nội Bài – Hà Nội, Phú Bài – Huế, Đà Nẵng, Tuy Hòa – Phú Yên, Buôn Mê Thuột, Liên Khương – Đà Lạt, Cam Ranh – Khánh Hòa với các lĩnh vực kinh doanh trọng điểm:
- Kinh doanh bán lẻ Dịch vụ vận chuyển hành khách
- Đổi ngoại tệ
- Quảng cáo
- Tổ chức sự kiện
- Hệ thống nhà hàng Confetti
- Bất động sản
- Đầu tư tài chính
Với đội ngũ gần 700 cán bộ nhân viên được phân bổ trên toàn quốc, tập trung tại hầu hết các sân bay nội địa và quốc tế Việt Nam, Sóng Việt đang ngày càng mở rộng dịch vụ, phát triển mạnh mẽ và không ngừng lớn mạnh.