Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. PRIMARY OBJECTIVES:
- Manage and supervise the Product Department in Vietnam to ensure the operation of the Product Department proceeds in a consistent and effective way
- Research, create and launch new products and update current products to match the Easia Travel Group standard, image and value
- Support and coordinate with other departments to encourage synergies, maintain collaboration with relevant departments in carrying out processes and find out what factors need to change in a timely manner
2. MAJOR ACCOUNTABILITY/DUTIES:
Establish a production plan
- Develop and implement a plan to improve the existing production range in an efficient, effective manner
- Ensure that accurate product documents are in the database and distributed to the appropriate teams
Research and develop new products in Vietnam
- Conduct a market analysis (client profile, expectations, etc) to identify gaps in the product range
- Conduct an analysis of competitors products and pricing to ensure Easia is offers the most innovative and best value products
- Create detailed inspection plan and goals
- Develop relationships with key communities, people and suppliers needed for successful production
- Conduct in-the-field research and testing
- Design detailed product notes: sales notes, quotations, operations notes
Communicate Product updates
- Distribute effective product updates internally (sales teams, operations teams, station offices)
- Update sales offices on any new products or product changes
- Inform valued agents of product updates in a timely manner
- Ensure all information in the database and website is accurate and up-to-date
- Work closely with local suppliers to ensure they understand the value of our products and deliver them at the highest standard
- Communicate with fellow product managers to inspire creativity, reinforce Easia product goals and establish consistency across all destinations
- Regular communication with Head of Product on developments in the VN offices
Monitor Quality of Products
- Conduct regular product evaluations (in-the-field inspections, reviewing feedback)
- Adapt successful products to various other markets
- Improve existing products that are not selling well or delivering the highest quality possible
- Remove products that show no potential and ensure that there are no negative impacts on our clients or valued local partners/communities when stopping sales on a product
Promote new product to the markets
- Coordinate with sales teams for promote the new products to the Markets
- Coordinate with sales & Marketing to create agent-specific brochure programs, inspection trips and exclusive products
- Contribute to Easia's marketing team by designing and submitting quality pictures, factsheets and articles for newsletters
Supervise and Support Vietnam product teams (Hanoi, Danang, Saigon)
- Conduct regular product training and operations training in each destinations
- Assist in evaluation of guides and suppliers (drivers, vehicles, restaurants and hotels) in each destination
Yêu Cầu Công Việc
1. Competency:
- Fluent in English/French language
- Strong knowledge of the tourism field, including hotel and tourism management
- Strong leadership and management skills
- Creative, dynamic and possesses good knowledge about products and destinations in Vietnam
- Strong analytical, problem-solving and decision-making skills
- Strong presentation skills
- Strong communication skills
- Strong planning and organisational skills to balance and prioritise work
- Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
2. Education
University: Bachelor’s or Master’s in Hotel / Tourism / Foreign Languages / Economics or other related fields
3. Experiences
- At least five years of experience in the tourism industry
- At least two years of experience in a similar position
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Tân Việt Sin Foods có tiền thân là DNTN SXTM XNK TÂN VIỆT SIN được thành lập từ năm 2002 đến nay đã tròn 13 năm. Trong suốt những năm hoạt động, công ty Tân Việt Sin đã có những bước chuyển mình đáng kể: từ một doanh nghiệp nhỏ với mức vốn pháp định khiêm tốn (500 triệu đồng), đội ngũ chỉ 20 nhân viên với hơn 6 sản phẩm nhưng đến nay Tân Việt Sin đã phát triển thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất và cung ứng các mặt hàng thực phẩm chế biến trên toàn quốc. Với số vốn điều lệ 10 tỷ và lực lượng Cán bộ-CNV hùng hậu (trên 200 nhân viên), Tân Việt Sin đã góp phần làm phong phú thị trường thực phẩm thức ăn nhanh với hơn 50 loại sản phẩm được đa số người tiêu dùng yêu thích.
Các sản phẩm của công ty Tân Việt Sin chủ yếu tập trung vào 3 yếu tố mà người tiêu dùng luôn dành sự quan tâm nhất là: CHẤT LƯỢNG–AN TOÀN–GIÁ CẢ HỢP LÝ. Chính vì nắm bắt và đáp ứng được những nhu cầu của khách tiêu dùng nên giờ đây, các sản phẩm của Tân Việt Sin đã chiếm được hầu hết thị phần trên toàn quốc và các sản phẩm của Tân Việt Sin được người tiêu dùng bình chọn là Hàng Việt Nam Chất Lượng Cao trong nhiều năm qua.Từ những cửa hàng thức ăn nhanh nhỏ lẻ, đến những nhà hàng cao cấp và trải dài trong hệ thống các siêu thị trên toàn quốc, người tiêu dùng có thể dễ dàng tìm thấy bất kỳ sản phẩm nào của Tân Việt Sin mà họ yêu thích.
Không chỉ tập trung vào thị trường bán lẻ, công ty Tân Việt Sin cũng hết sức chú trọng trong việc phân phối sản phẩm đến tay người tiêu dùng tại các tỉnh thành thông qua hệ thống đại lý và nhà phân phối. Hiện nay công ty chúng tôi đang có rất nhiều chương trình hỗ trợ hấp dẫn dành cho khách hàng có nhu cầu mở cửa hàng bán lẻ hoặc có nhu cầu trở thành nhà phân phối chính thức của Tân Việt Sin như: hỗ trợ thiết kế và trang trí cửa hàng, hỗ trợ các phương tiện và công cụ dụng cụ kinh doanh như: tủ lạnh, hộp đèn, pano quảng cáo, bảng hiệu, các loại xe chuyên dùng cho hoạt động kinh doanh cá viên, tôm viên, bò viên, bánh bao