Mô tả công việc
Marketing Planning
Develop the mid and long- term growth strategy: Address the market trend, technology and consumer trend, develop 3- 5 years growth plan products and market segment wise.
Marketing and product strategy, business plan, and budget preparation
Develop the market intelligence activity: Define and execute demand research, competitor’s movement, consumer insights, technology trend and operational tactics
ATL
Activities Management
Zalo, Tiktok, Facebook account management (Advertisement / content, Traffic, Consumer in- sight management)
Corporate and Product visualization Management
Map Program
ATL Activities management such as activities ROI(TVC, Online / Digital, OOH, PR / CSR, Brand Event)
BTL Activities Management
Product Management Activity management : Product pricing and competitor benchmarking, Product technical roadmap, rebate Sell- in
New product launching: Develop, implement and coordinate with partners and stakeholders to drive effective marketing plans, the promotional calendar for new products launching.
Trade Promotion management: Develop and execute the sell- out promotion program, Monitor, measure and analyze the efficiency and ROI of marketing initiatives and programs, and maintain the data quality of the marketing database
Business Development Activity management: Demo, Technical Meeting, Crop Events, Product Events
POSM Production and Installation: Designation, production and installation, Vendor management.
Farmer Activity management: Farmer Club, CRS event
Budget Management
ATL, BTL Budget management: Approve the budget execution, Vendor selection and management, Employee advance management
Department Operating Budget management: Department operating expenses management
Team Management
HR planning and organization chart development
Team KPI management
Training management
Performance dialogue
SOP and policy development
Develop and SOP, Policies and monitor the compliance from the department
Yêu cầu công việc
Knowledge and education level:
- Knowledge about plant protection products and related products
- Graduated in Marketing or Plant protection/ Agriculture/ Economy…
Skills:
- Work independently
- Strong closing skills; proven oral, written, telephone and presentation skills. Strong interpersonal skills.
- Risk management
- Planning
- Problems solving
Experience: At least 05- 10 years in the same position
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-02 23:30:03
Thành lập năm 1968, Tập đoàn Giống cây trồng Việt Nam - Vinaseed luôn đồng hành và mong ước đem đến cuộc sống sung túc cho người nông dân Việt Nam, vượt qua chặng đường 50 năm đổi mới và phát triển, năma 2017 chúng tôi có thể tự hào về một Vinaseed – Công ty giống cây trồng có quy mô lớn nhất Việt Nam, đóng góp lớn cho nông nghiệp Việt Nam, góp phần nâng cao thu nhập cho nông dân và đảm bảo an ninh lương thực. Vinaseed liên tục nằm trong TOP 50 công ty sản xuất kinh doanh hiệu quả, có tốc độ tăng trưởng cao. Phát triển Vinaseed bền vững, có trách nhiệm với cộng đồng và được quản trị tốt theo thông lệ quốc tế, đáp ứng yêu cầu hội nhập toàn cầu luôn là mục tiêu kiên định của HĐQT và đội ngũ người lao động Vinaseed.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
- Nâng cao năng lực lãnh đạo của tổ chức, tập trung đào tạo nguồn lực và hiện đại hóa cơ sở vật chất kỹ thuật.
- Liên tục cải tiến, đổi mới về tổ chức và quản trị doanh nghiệp đáp ứng yêu cầu thay đổi.
- Xây dựng văn hóa kỷ cương và trách nhiệm trong doanh nghiệp.