Mô tả công việc
Stay up to date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
Focus on selling customer support solutions (call center services) and related technology solutions.
Develop and maintain a robust pipeline of leads by reaching out to prospective clients.
Present and promote our Technology, Data, Digital and Business Intelligence services and solutions to prospective clients.
Regularly update clients on new features and services.
Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
Provide feedback to the product development team to enhance our business intelligence offerings.
Lead and manage a team of 3 sales members to execute the company’s strategy of finding and approaching potential clients.
Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
Build and maintain strong, long- lasting client relationships to expand new projects.
Manage and develop an organization&039;s strategy including working with BOD to identify business goals and objectives and then designing and implementing a solution that meets those goals.
Understand client needs and tailor solutions to meet their specific requirements.
Stay updated on industry trends, competitive offerings, and market demands in the digital marketing, BI, and data analytics spaces.
Yêu cầu công việc
Negotiate effective commercial terms and agreement.
Demonstrable expertise in driving business result, able to think outside of the box, but target driven and focused to deliver outstanding outcomes for our clients.
At least 7 years prior work experience in sales, a strategic consulting, business development.
Possess the financial and business acumen to build compelling account- growth plans.
Graduation from University or above.
Good team building and customer service skills that can help drive satisfaction.
Fluency in Japanese language is an advantage (JLPT N2 or above).
Hardworking, with exceptional presentation and communications skills.
Robust knowledge of the client/industry space.
Previous experience achieving revenue targets and strategic growth.
Good in English (IELTS with a minimum of 6.0 or equivalent (TOEIC 800 or above).
Experience specializing in Technology, Data, Digital solutions is a plus.
Sales experience in selling solutions (not physical products) is required.
Consultative Business Development mentality and approach.
Proven ability to generate leads, approach potential clients, and sell solution- based services.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-20 00:50:02
Việt An Group là đơn vị dẫn đầu trong lĩnh vực quan trắc môi trường và thiết bị phân tích, đo lường online ứng dụng các công nghệ hàng đầu hiện nay như IoT, Data-center, AI vào trong các giải pháp mà chúng tôi cung cấp. Với hơn 11 năm hoạt động, Việt An Group hiện đã lắp đặt hơn 1000 trạm quan trắc môi trường, cung cấp các thiết bị phân tích, đo lường vào các nhà máy hỗ trợ cho quy trình sản xuất thông minh. Việt An Group quyết tâm và nỗ lực hết sức mình để trở thành Tổng thầu Quốc tế, mang giải pháp và sản phẩm chất lượng đạt tiêu chuẩn quốc tế ra thế giới, sánh vai với các cường quốc, làm rạng danh trí tuệ, năng lực con người Việt Nam và góp phần phát triển đất nước giàu mạnh.
Review TẬP ĐOÀN VIỆT AN
Thật sự mình thấy môi trường của công ty rất là tốt,mình đã làm nhiều công ty nhưng ở Việt An mình thấy môi trường tốt hơn cả, thưởng lễ,tết (RV)
Đồng nghiệp dễ mến. Môi trường cũng khá tốt. Sếp tổng yêu cầu cao (RV)
Nói chung phúc lợi tốt. Thưởng 4 quý và lương tháng 13. Có cơ hội đi đào tạo nước ngoài (RV)