Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
*HR affairs:
Recruitment process, post job on recruiting channels, screen CV, contact candidates, arrange interviews,
process paperworks, explain internal policy and related regulations for new employees come to
Company; Union Trade reports; Insurance, etc.
*Administration:
- Carry out payment for administrative expenses: electricity and water, office rental, management fee,
cleaning fee, telephone & internet, etc.; draft service contracts and other related documents.
- Office building management: reception, tracking daily in/out guests, manage meeting rooms,
welcome guests, security, public area hygene…
- Assist foreign leaders’ paperworks: visa, work permit, residences…
- Arrange greeting customers, business trips, accommodation, transportation…
- Manage and operate media channels such as website, social media…organize conferences, meetings,
internal and external events, Company activities and so on.
- Conduct relating reports in Chinese/English.
- Other tasks assigned by Manager
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS:
- Graduated University (Bachelors);
- Age from 22-30 years old;
- Good command of English and Chinese Mandarin 4 skills;
- Hard working, proactive and teamwork spirit;
- Good interpersonal and communication skills;
- Good organizational and multi-tasking abilities;
- Maintain good grooming and manner in working environment
- Experience in shipping lines, logistics would be advantage;
BENEFITS:
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance as Vietnam Law regulation
- 13th month salary
- Lunch meals, parking, fitness facilities at company
- Annual healthcheck and teambuilding
- Working hours from Monday – Friday – working time: 08:00AM to 05:00PM
- Other benefits will be discussed during the interview
- Salary can be negotiable
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Transin Group là một công ty hậu cần toàn diện cung cấp “dịch vụ hậu cần tích hợp & tùy chỉnh” dựa trên mạng lưới hậu cần toàn quốc và quốc tế và lực lượng lao động giàu kinh nghiệm.
Được thành lập vào năm 2011 tại Hà Nội, văn phòng hiện là trụ sở chính, Transin đã mở chi nhánh đầu tiên tại TP.HCM vào năm 2014. Năm 2015 Transin bắt đầu hoạt động xuyên biên giới với Trung Quốc và chỉ một năm sau với Lào và Campuchia.
Công ty khởi nghiệp kinh doanh vận tải hàng hóa đường bộ chỉ với một đội xe tải nhỏ. Đến thời điểm hiện tại, Transin đang sở hữu đội xe gần 100 đầu xe, bao gồm xe tải hạng nhẹ, hạng nặng và xe container hoạt động trên mạng lưới rộng khắp cả nước với các đầu mối tại Hà Nội, TP HCM và các khu công nghiệp trên toàn quốc.