Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Xe đưa đón
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Systems Management:
- Threat Monitoring and Analysis: Continuously monitor networks and systems for security breaches or vulnerabilities and investigate and respond to potential threats.
- Security Policy Development: Develop, implement, and enforce security policies, procedures, and protocols to protect sensitive data and ensure regulatory compliance.
- Risk Assessment and Vulnerability Management: Proficient in conducting regular risk assessments, vulnerability scans, and penetration tests, and collaborating with IT teams to implement remediation strategies for enhanced cybersecurity posture
- Audit: Review all changes of systems, make sure all changes are recorded (including quality and process verification are meeting standards)
- Incident Response: Lead incident response efforts, including containment, eradication, and recovery from security breaches, and document lessons learned.
- Identity and Access Management: Manage and monitor access controls, permissions, and multi-factor authentication systems to ensure appropriate user access.
- Using data loss prevention technologies/strategies to protect sensitive data and develop and implement extensive security plans, policies and procedures to protect personnel, assets and information.
2. Troubleshooting and Support
- Provide technical support for end-users and troubleshoot issues related to security issues.
- Employee Training and Awareness: Conduct training and awareness programs to educate staff on security best practices, phishing threats, and safe online behavior.
- Collaboration: Work closely with IT and development teams to design secure infrastructure and recommend security improvements.
- Incident Response & Documentation: Leading incident response efforts, including root cause analysis and post-incident reporting, to ensure lessons learned are integrated into future security planning.
Yêu Cầu Công Việc
- Education & Major: Information Technology, Computer Science, or a related field. Industry certifications preferred
- License & Certificate: Relevant certifications (e.g., CISSP, CEH, CompTIA Security+) is a plus.
- English level: Good
- Strong knowledge of SIEM, firewalls, VPNs, IDS/IPS, data loss prevention (DLP) technologies multi-factor authentication (MFA), and vulnerability scanning tools (e.g., Nessus, Qualys).
- Proficiency with security protocols, encryption, and cryptography.
- Familiarity with compliance standards (e.g., GDPR, HIPAA, PCI-DSS).
- Experience with vulnerability scanning and penetration testing tools.
- Ability to conduct root cause analysis for security incidents.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Truyền thông IRIS được thành lập năm 2011 vào thời điểm ngành CNTT và Viễn thông đang phát triển bùng nổ tại Việt Nam. Ban đầu, IRIS cung cấp giải pháp kỹ thuật và nội dung cho các dịch vụ giá trị gia tăng qua mạng điện thoại, cố định, di động và internet. Sau gần 10 năm hoạt động và phát triển, IRIS đã phát triển mạnh mẽ và trở thành một trong những đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp cho ứng dụng viễn thông và công nghệ thông tin phục vụ cho lĩnh vực chăm sóc khách hàng. IRIS đang cung cấp đa dạng các dịch vụ với nhiều lợi ích thiết thực, chi phí hợp lý giúp doanh nghiệp nâng cao chất lượng Chăm sóc Khách hàng, trong đó có thể kể đến dịch vụ SMS Brandname, đầu số ngắn, dịch vụ Topup, tổng đài thoại và các dịch vụ giá trị gia tăng khác với doanh thu hàng năm trên dưới 1.000 tỷ đồng.
Hiểu rõ nhu cầu và xu hướng công nghệ của thị trường, cuối năm 2018, IRIS đã có bước chuyển mình nhảy vọt, đầu tư vào một loạt các công nghệ lõi về Trí tuệ nhân tạo (AI), tham gia vào thị trường ví điện tử đồng thời cho ra mắt ứng dụng giáo trí đầu tiên tại Việt Nam mang tên Dino đi học. Hiện tại, IRIS đã nghiên cứu thành công và cho ra mắt các sản phẩm ứng dụng Trí tuệ nhân tạo vào các nhiệm vụ Chăm sóc khách hàng như:
- Tổng đài Trí thông minh nhân tạo (AI Call Center & AI Voicebot): thực hiện không giới hạn các cuộc gọi ra hoặc tiếp nhận các cuộc gọi đến một cách tự động để khảo sát và chăm sóc khách hàng.
- AI Chatbot: tự động tiếp nhận và phản hồi thông tin cho khách hàng thông qua kênh chat trên nhiều nền tảng (Facebook, Zalo, Viber, Telegram, SDK...).
IRIS luôn mong muốn được hợp tác với các tổ chức, đơn vị có cùng chí hướng tạo ra các sản phẩm có lợi ích thiết thực, giá trị ứng dụng trong thực tiễn và hàm lượng công nghệ cao - hợp tác trên tinh thần đôi bên cùng có lợi. Luôn luôn nâng tầm giá trị bằng công sức và nhiệt huyết lao động hăng say, đó luôn luôn là tôn chỉ mà IRIS hướng tới.