Mô tả công việc
• The Driver has the responsibility to keep his car perfectly clean inside & outside at all times.
• The Driver needs to ensure the good work of his vehicle & must report to the (Chief) Concierge /Head Driver of any maintenance work, which is needed.
• The Driver must have a perfect grooming at all times according to the established standards.
• The Driver must have a dynamic & positive attitude as hotel representative outside the premises.
• The Driver must remain available to assist the Bellboys when he has some spare time during his shift, & on the request of the (Chief) Concierge.
GENERAL DUTIES:
Relations
• Maintain good working relationship with all colleagues within the section and Department as a whole.
• To be responsible for adhering to Sofitel Metropole Hanoi staff rules and regulations as detailed in the Sofitel Metropole Hanoi staff handbook.
Replacement and temporary mission
To be ready and responsible when assigned to perform in an emergency or difficult situation as required by Management from time to time.
Security Issues
The Driver has to know his duties & responsibility in the eventuality of fire.
Administration
• <Insert main Admin duties>
• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>
Financial and Revenue Responsibilities
• <Insert main Financial duties if any>
• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>
Training and Human Resources Management
• <Insert main HR-related duties if any>
• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>
Guest Service Responsibilities
• The Driver must keep the standards of his car up to established standards at all times. He prepares the drink list and cold towels to each guest as soon as he enters the car. He asks if the temperature and the music are fine with the guests. (Music is always set up “Lounge music)
• The Driver must drive safely, respect the traffic regulations, speed limits and must follow strictly the itineraries requested by the (Chef) Concierge.
• The Driver need to use the telephone cable for any incoming call when the guest is in the car.
• The Driver must have a good knowledge of the city in order to communicate those information to the guests during the trip (on the guest’s wish).
• The Driver must have a good knowledge of the hotel services & food promotions in order to communicate these information to the guests during the trip (on the guest’s wish)
• The Driver coordinates with both the Concierge & Head Driver to be kept updated on the limousine booking status, flight details & flight status. He has the responsibility not to keep the guest waiting at the airport or at the hotel, and to ensure his full trip satisfaction. Consequently he should check with the guest if the car temperature is suitable, if the guest would like some music & should be in alert if the guest has any question or any request.
Quyền lợi được hưởng
Will be discussed during interview
Yêu cầu công việc
Will be discussed during interview
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Truyền thông IRIS được thành lập năm 2011 vào thời điểm ngành CNTT và Viễn thông đang phát triển bùng nổ tại Việt Nam. Ban đầu, IRIS cung cấp giải pháp kỹ thuật và nội dung cho các dịch vụ giá trị gia tăng qua mạng điện thoại, cố định, di động và internet. Sau gần 10 năm hoạt động và phát triển, IRIS đã phát triển mạnh mẽ và trở thành một trong những đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp cho ứng dụng viễn thông và công nghệ thông tin phục vụ cho lĩnh vực chăm sóc khách hàng. IRIS đang cung cấp đa dạng các dịch vụ với nhiều lợi ích thiết thực, chi phí hợp lý giúp doanh nghiệp nâng cao chất lượng Chăm sóc Khách hàng, trong đó có thể kể đến dịch vụ SMS Brandname, đầu số ngắn, dịch vụ Topup, tổng đài thoại và các dịch vụ giá trị gia tăng khác với doanh thu hàng năm trên dưới 1.000 tỷ đồng.
Hiểu rõ nhu cầu và xu hướng công nghệ của thị trường, cuối năm 2018, IRIS đã có bước chuyển mình nhảy vọt, đầu tư vào một loạt các công nghệ lõi về Trí tuệ nhân tạo (AI), tham gia vào thị trường ví điện tử đồng thời cho ra mắt ứng dụng giáo trí đầu tiên tại Việt Nam mang tên Dino đi học. Hiện tại, IRIS đã nghiên cứu thành công và cho ra mắt các sản phẩm ứng dụng Trí tuệ nhân tạo vào các nhiệm vụ Chăm sóc khách hàng như:
- Tổng đài Trí thông minh nhân tạo (AI Call Center & AI Voicebot): thực hiện không giới hạn các cuộc gọi ra hoặc tiếp nhận các cuộc gọi đến một cách tự động để khảo sát và chăm sóc khách hàng.
- AI Chatbot: tự động tiếp nhận và phản hồi thông tin cho khách hàng thông qua kênh chat trên nhiều nền tảng (Facebook, Zalo, Viber, Telegram, SDK...).
IRIS luôn mong muốn được hợp tác với các tổ chức, đơn vị có cùng chí hướng tạo ra các sản phẩm có lợi ích thiết thực, giá trị ứng dụng trong thực tiễn và hàm lượng công nghệ cao - hợp tác trên tinh thần đôi bên cùng có lợi. Luôn luôn nâng tầm giá trị bằng công sức và nhiệt huyết lao động hăng say, đó luôn luôn là tôn chỉ mà IRIS hướng tới.