Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Key Accounts Executive (HCM)
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
23/08/2024
Hạn nộp hồ sơ:
19/02/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
1 - 2 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
- Develop business and keep retention clients
- Transact and understand the need of customers and search for potential customer.
- Understand features, advantages, disadvantages of the products & services as well as competitors' one.
- Contact with customer and record all customers' information in the report of customer's information.
- Planning for week work, month for approval and comply with the approved plans.
- Inspect the premises thoroughly for signs of pests, identify the pest and find out where they are entering the premises
- Complete the Survey Report and the Price in accordance with the approved price list
- Report your findings to the client / prospect, make your proposals for the treatment, describe the benefits of the written service / contract /quotation.
- Ensure the client's signature on the Service Agreement and finalize the details of work & instructions.
- Coordinate with Operations Dept. to complete the service and meet the customers' requirement.
- Contact clients to ascertain the client's satisfaction with the services
- Keep close relationship for the retention of clients
- Receive and handle complaints from customers regarding to product quality, delivery time...
- Respond to termination notices & follow up the process of contract's liquidation
- Set up and conduct a regular client visitation & Quality audit cycle
- Renegotiate Service agreements, by conducting quality audit / inpection or educating users of the services, and introduction of new services that may be suitable to the client.
- Co-ordinate with FA Dept for debt collection, invoices delivery, payment negotiation in particular for clients within sales zone when required.
- Market research & competition activities
- Conduct thorough market segment research of your sales zone
- Regularly recommend constructive ideas in marketing the services and penetrating the target segment
- Monitor competition activities and strategies regularly
- Other tasks as assigned.
Requirements
- College/University Graduated in any field
- Has 1-2 years of working experience in similar position
- Customer service orientation; good negotiation, persuasion and complaints solving skills
- Good communication in English & Vietnamese
- Have skills to work independently and team work in a multi tasks
- Be proactive, friendly and hard-working person.
- 13th month salary, sales incentives (monthly, quarterly, yearly), rewards on Tet/ Holidays/birthday...
- Healthcare insurance, accident 24/24 insurance, full compulsory insurance
- Global working environment
- Career path development
Khu vực
Uniben
Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Đường Phan Văn Đối - ấp Tiền Lân - Xã Bà Điểm - Huyện Hóc Môn
Công ty CP Uniben chính thức thành lập vào ngày 01/06/1992 với tên gọi Công ty TNHH công nghiệp thực phẩm Việt Hưng, chủ yếu sản xuất mì ăn liền cung cấp cho thị trường trong nước và xuất khẩu. Đến ngày 27/9/2014, công ty chính thức đổi tên thành Công ty cổ phần Uniben. Công ty khánh thành nhà máy UNIBEN Hưng Yên, nhà máy sản xuất thực phẩm hiện đại được thiết kế theo tiêu chuẩn Châu Âu vào năm 2015. Một năm sau, thương hiệu "3 Miền" trở thành một trong những thương hiệu được chọn mua nhiều nhất, Việt Nam 2016” do công ty nghiên cứu thị trường hàng đầu thế giới Kantar Worldpanel công bố.
Review Uniben
5.0
2 review
08/10/2024
★
★
★
★
★
Marketing Manager
tại Hồ Chí Minh
Công ty lớn, uy tín
08/10/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hồ Chí Minh
Môi trường làm việc phù hợp các bạn trẻ mới ra trường hoặc thích làm việc giờ giấc tự do, hưởng lương theo khả năng đạt số
Những nghề phổ biến tại Uniben
Bạn làm việc tại Uniben? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Uniben
Click để đánh giá