Job description
- Building and developing the Direct Sales team: Recruiting, training, and developing the direct sales team, ensuring the team operates efficiently and achieves set sales targets.
- Recruit, train, and develop the sales team: Ensure maximum effectiveness of the sales team, including recruitment, training, and career development for staff.
- Leading and inspiring the team: Ensuring a positive work environment, encouraging teamwork, and fostering sales skills development within the team.
- Key Account orientation: Developing strategies focused on key accounts, building strong relationships with major companies, and driving revenue growth from strategic customers.
- Build and develop relationships with key clients: Identify and develop potential customers in the region.
- Collaborate and coordinate with other departments: Work closely with other teams such as operations, marketing, and finance to ensure effective implementation of business plans
- Managing and optimizing the sales process: Building and optimizing the sales process for the Direct Sales team, ensuring all sales activities are consistently and effectively implemented.
- Developing business strategies: Analyzing the market and the needs of key customers, creating business strategies to maximize revenue and expand Ahamove’s market share in the Northern region.
- Reporting and performance analysis: Monitoring and reporting key business metrics, making timely adjustments to achieve development goals.
Job requirement
- Bachelor's degree in business administration, marketing, finance, or related field; master's degree is advantageous.
- At least 5 - 7 years of experience in a similar position
- Proven business development, sales, or marketing experience.
- Detail-oriented, analytical, and innovative thinking.
- Excellent analytical, problem-solving, and decision-making skills.
- Exceptional leadership and management skills.
- High energy, passionate and inspiring
- Great stakeholder management, communication, and presentation skills
Benefit
- Social Insurance & PVI Health Insurance;
- Annual health check at a reputable hospital;
- Annual travel, team building, year-end party;
- Annual Leave: 15 days
- Grab/Be for work from level G3 up;
- Annual Performance Bonus;
- Excellent and competitive salary with 13th-month salary;
- Startup environment, young, dynamic, work hard, play hard;
- Working time: 5 days/week and flexible according to job positions.
Công ty Cổ phần Vàng Bạc Đá Quý Lộc Phúc được thành lập vào tháng 08 năm 2015 với thương hiệu Lộc Phúc Jewelry. Ra đời với tôn chỉ xác định chiến lược hoạt động kinh doanh chuyên nghiệp trong lĩnh vực trang sức, vàng bạc đá quý, cung cấp sản phẩm dịch vụ về nữ trang cưới và trang sức cao cấp đa dạng về chủng loại, kiểu dáng hiện đại, sang trọng.
Là thương hiệu kinh doanh trang sức đang định hình tại thị trường Việt Nam nhưng Lộc Phúc Jewerly có được lợi thế: hơn 20 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực kinh doanh sỉ trang sức, nhận được sự hỗ trợ hợp tác của những chuyên gia có bề dày kinh nghiệm về lĩnh vực trang sức cả trong nước và quốc tế. Ngoài ra Lộc Phúc Jewerly còn liên kết và hợp tác với những đối tác lớn và có thâm niên trong lĩnh vực nữ trang cao cấp ở Hong Kong, Ấn Độ, Hàn Quốc, Thái Lan, Malaysia, Australia…để mở rộng thị trường kinh doanh cũng như nâng tầm ảnh hưởng. Có được những thuận lợi đó Lộc Phúc Jewerly đang dần dần khẳng định tên tuổi và vị thế trong ngành trang sức, đá quý cũng như tạo được uy tín và sự tín nhiệm của khách hàng trên toàn quốc.
Với slogan " Bàn Tay Nhỏ Cách Tân Trang Sức Việt " Lộc Phúc Jewelry hi vọng đồng hành cùng khách hàng trong việc tạo ra giá trị riêng cho bản thân cũng như tôn vinh nét đẹp của con người. Hiện tại công ty chúng tôi đang từng bước phát triển chuỗi cửa hàng bán lẻ theo mô hình hiện đại trên thế giới.