Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Entry level management position that focuses on supporting the day-to-day activities in Housekeeping, Recreation/Health Club and Laundry, if applicable. Position works with employees to clean and maintain guestrooms and public space. Completes inspections and holds people accountable for corrective action. Position assists in ensuring guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget.
CORE WORK ACTIVITIES
Managing Housekeeping Operations and Budgets
• Ensures knowledge and understanding of OSHA regulations are up to date.
• Oversees all lost and found procedures.
• Obtains list of rooms to be cleaned immediately and list of prospective check-outs or discharges to prepare work assignments.
• Inventories stock to ensure adequate supplies.
• Ensures guest room status is communicated to the Front Desk in a timely and efficient manner.
• Works effectively with the Engineering department on guest room maintenance needs.
• Understands and complies with loss prevention policies and procedures.
• Ensures all employees have proper supplies, equipment and uniforms.
• Assists in supervising an effective inspection program for all guestrooms and public space.
• Manages linen inventory and guest supplies and assists in the ordering of supplies as necessary.
• Supervises Housekeeping and all related areas in the absence of the Director of Services or Housekeeping Manager.
• Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals; continuously strives to improve service performance.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Handles guest problems and complaints seeking assistance from supervisor as necessary.
• Assists in the review of comment cards and guest satisfaction results with employees.
• Sets a positive example for guest relations.
Quyền lợi được hưởng
Competitive remuneration package
Opportunity to work at one of the biggest hotel groups in the world.
International and professional but friendly 5-star working environment.
Attractive program with Preferential Prices for Employees.
Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
Social Insurance as per law
Accident 24/7 Insurance
Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
Yêu cầu công việc
• High school diploma or GED; 1 year experience in the housekeeping or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Vàng Bạc Đá Quý Lộc Phúc được thành lập vào tháng 08 năm 2015 với thương hiệu Lộc Phúc Jewelry. Ra đời với tôn chỉ xác định chiến lược hoạt động kinh doanh chuyên nghiệp trong lĩnh vực trang sức, vàng bạc đá quý, cung cấp sản phẩm dịch vụ về nữ trang cưới và trang sức cao cấp đa dạng về chủng loại, kiểu dáng hiện đại, sang trọng.
Là thương hiệu kinh doanh trang sức đang định hình tại thị trường Việt Nam nhưng Lộc Phúc Jewerly có được lợi thế: hơn 20 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực kinh doanh sỉ trang sức, nhận được sự hỗ trợ hợp tác của những chuyên gia có bề dày kinh nghiệm về lĩnh vực trang sức cả trong nước và quốc tế. Ngoài ra Lộc Phúc Jewerly còn liên kết và hợp tác với những đối tác lớn và có thâm niên trong lĩnh vực nữ trang cao cấp ở Hong Kong, Ấn Độ, Hàn Quốc, Thái Lan, Malaysia, Australia…để mở rộng thị trường kinh doanh cũng như nâng tầm ảnh hưởng. Có được những thuận lợi đó Lộc Phúc Jewerly đang dần dần khẳng định tên tuổi và vị thế trong ngành trang sức, đá quý cũng như tạo được uy tín và sự tín nhiệm của khách hàng trên toàn quốc.
Với slogan " Bàn Tay Nhỏ Cách Tân Trang Sức Việt " Lộc Phúc Jewelry hi vọng đồng hành cùng khách hàng trong việc tạo ra giá trị riêng cho bản thân cũng như tôn vinh nét đẹp của con người. Hiện tại công ty chúng tôi đang từng bước phát triển chuỗi cửa hàng bán lẻ theo mô hình hiện đại trên thế giới.