Việc làm Đá Quý Lộc Phúc

Cập nhật 18/12/2024 01:57
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Vàng Bạc Đá Quý Lộc Phúc
Assistant Front Office Manager
Đá Quý Lộc Phúc
25 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 28/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION STATEMENT:

An Assistant Front Office Manager assists in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through check-out.

CORE COMPETENCIES / ROLES AND RESPONSIBILITIES:

As Assistant Front Office Manager, you will assist in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are well-prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through to check-out. An Assistant Front Office Manager is responsible for managing the first impressions of our Guests and therefore, must perform the following tasks to the highest standards

• Assist the Head of department with Team Members performance issues in compliance with company policies and procedures

• Assist the Head of department with recruiting, managing, training and developing the Team Members

• Assist the Head of department with setting departmental objectives, work schedules, budgets, policies, and procedures

• Assist the Front Office Manager to oversee the entire Front Office operation to maintain high standards

• Assist the Front Office Manager to evaluate levels of Guest satisfaction and monitor trends, with a focus on continuous improvement

• Ensure regular and VIP Guests are recognized and that the Front Office department operates with a sales attitude and promotes the hotel brand's loyalty scheme

• Allocate work duties to Supervisor/Team Members

• Maximize room occupancy at best rates and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities.

• Conduct monthly communication meetings, in the absence of the Head of department, and produce minutes.

• Monitor the appearance, standards, and performance of the Department Team Members with an emphasis on training and teamwork

• Have knowledge of the department procedures and standards; ensure the implementation all department procedures and standards

• Have a good understanding and ensure the team understanding of the Hotel’s emergency procedures, Hotel security, fire regulations and all health and safety legislation and ensure implementation of those related to your department

• Carry out any other reasonable task set by the Hotel's Management

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary (Attractive salary)

- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance

- Get job-related professional training, opportunities for advancement

- Professional working environment with opportunities to learn and grow

Yêu cầu công việc

SPECIFIC JOB KNOWLEDGE, SKILL AND ABILITY


Assistant Front Office Managers serving Hilton brands are always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviors, skills, and values that follow:

• 2-3 years of related experience

• 2+ years of management or supervisory experience

• Knowledge of departmental and hotel operations

• Ability to read, write, and speak English language to communicate effectively

• Ability to exercise judgment in evaluating situations and in making sound decisions

• Excellent leadership, interpersonal and communication skills

• Strong organizational, planning and analytic skills

• A passion for delivering exceptional levels of Guest service

• Ability to work under pressure

It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions

• A degree or diploma in Hotel Management or equivalent

• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable

• Previous experience working in management position in a luxury hotel environment

• Familiar with Property Management Systems; Opera system

Yêu cầu hồ sơ

Apply via hoteljob.vn 
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Vàng Bạc Đá Quý Lộc Phúc
Đá Quý Lộc Phúc Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
532-534 Đường Cộng Hoà - 2A Nhất Chi Mai, Phường 13, Quận Tân Bình

Công ty Cổ phần Vàng Bạc Đá Quý Lộc Phúc được thành lập vào tháng 08 năm 2015 với thương hiệu Lộc Phúc Jewelry. Ra đời với tôn chỉ xác định chiến lược hoạt động kinh doanh chuyên nghiệp trong lĩnh vực trang sức, vàng bạc đá quý, cung cấp sản phẩm dịch vụ về nữ trang cưới và trang sức cao cấp đa dạng về chủng loại, kiểu dáng hiện đại, sang trọng.

Là thương hiệu kinh doanh trang sức đang định hình tại thị trường Việt Nam nhưng Lộc Phúc Jewerly có được lợi thế: hơn 20 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực kinh doanh sỉ trang sức, nhận được sự hỗ trợ hợp tác của những chuyên gia có bề dày kinh nghiệm về lĩnh vực trang sức cả trong nước và quốc tế. Ngoài ra Lộc Phúc Jewerly còn liên kết và hợp tác với những đối tác lớn và có thâm niên trong lĩnh vực nữ trang cao cấp ở Hong Kong, Ấn Độ, Hàn Quốc, Thái Lan, Malaysia, Australia…để mở rộng thị trường kinh doanh cũng như nâng tầm ảnh hưởng. Có được những thuận lợi đó Lộc Phúc Jewerly đang dần dần khẳng định tên tuổi và vị thế trong ngành trang sức, đá quý cũng như tạo được uy tín và sự tín nhiệm của khách hàng trên toàn quốc.

Với slogan " Bàn Tay Nhỏ Cách Tân Trang Sức Việt " Lộc Phúc Jewelry hi vọng đồng hành cùng khách hàng trong việc tạo ra giá trị riêng cho bản thân cũng như tôn vinh nét đẹp của con người. Hiện tại công ty chúng tôi đang từng bước phát triển chuỗi cửa hàng bán lẻ theo mô hình hiện đại trên thế giới.

Những nghề phổ biến tại Đá Quý Lộc Phúc

Bạn làm việc tại Đá Quý Lộc Phúc? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đá Quý Lộc Phúc

Đá Quý Lộc Phúc

Click để đánh giá