Mô tả công việc
PRIMARY RESPONSIBILITIES
• Attend to guests’ complaints, enquiries and requests, if necessary report problems to the Assistant Manager on duty.
• Welcome guests to a warm and friendly environment while also creating a professional first impression.
• Work as part of a team to complete the daily operational duties of the Front Office.
• Check guests in and out promptly, professionally and accurately.
• Set a high standard of service to exceed guest expectations at all times.
• Be aware of the hotel’s room types, room rates etc. in order to effectively sell our product on any enquiry.
• Responsible for tidiness of your immediate workstation at the Front Desk and of the back office area.
• Liaise with other departments to ensure guest requirements are dealt with efficiently.
• In the absence of the telephonic, provide a speedy and accurate response to answering telephone calls for guests. Answers internal telephone calls within 3 rings and always uses a professional and friendly manner.
• Field guest enquiries and offer solutions.
• Attends daily briefings and participates in a positive manner.
• Ensures all work areas are clean, tidy and in order.
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
Education:
A diploma or degree qualification. Fluency in oral and written English
Experience: Previous hotel-related experience desired.
Other: Excellent interpersonal and communication skills
Good presentation and public speaking skills.
Good in planning, organizing and coordination
Yêu cầu hồ sơ
Full CV in English or directly to Hotel
Trong suốt quá trình hoạt động, với cơ cấu tổ chức khoa học, hệ thống máy móc thiết bị phục vụ cho công tác đầy đủ, hiện đại,... mục tiêu của Công ty CP Xây dựng An Phú Gia là trở thành một doanh nghiệp có uy tín trong ngành xây dựng ở Việt Nam và trong khu vực. Vì vậy các sản phẩm của Công ty CP Xây dựng An Phú Gia khi đưa ra thị trường sử dụng luôn có chất lượng cao, phù hợp với các tiêu chuẩn được áp dụng và đáp ứng cao nhất yêu cầu của khách hàng.
Để đạt được mục tiêu trên Công ty CP Xây dựng An Phú Gia thực hiện Hệ thống quản lý chất lượng dựa trên các yêu cầu của Tiêu chuẩn quốc tế ISO 9001:2015, đồng thời không ngừng cải tiến phương pháp quản lý, nâng cao trình độ của cán bộ công nhân viên, nâng cao năng lực máy móc thiết bị và đổi mới công nghệ sản xuất nhằm đảm bảo chất lượng cao cho sản phẩm.
Giám đốc Công ty CP Xây dựng An Phú Gia cam kết và yêu cầu toàn thể cán bộ công nhân viên trong công ty thấu hiểu Chính sách chất lượng của công ty, thực hiện theo Hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001:2015, làm việc hết khả năng của mình vì uy tín và sự phát triển bền vững của Công ty.