Mô tả công việc
- Answering all guest questions regarding spa offerings, appointment availability, length and cost of treatments.
- Effectively suggest alternatives to guests if their first requests can not be met.
- Scheduling appointments in such a way that staff is available to handle all bookings, or work with other Spas to have staff sent in for assistance.
- Politely confirm time of appointment and cancellation policy to all guest before ending phone conversations.
* Interacting with guests, including but not limited to:
- Dealing with guest complaints.
- Conducting spa tours.
- Assisting with spa promotions
- Assisting with journalist visits and photo shoots.
- Conducting travel agents site inspections.
- Offering complementary 5 minutes massages after conducting spa tour.
- Presenting complimentary gifts to guest after conducting spa tour.
- Assisting in the ongoing practice of dialogues in English and Japanese, regarding spa treatments and dialogues during treatments.
- To be well informed and educated in all aspects of Spa facilities, policies and procedures.
- To Supervise completion of tasks regarding all daily check list and delegated tasks as necessary to staff to ensure completion in a timely manner.
- To insure complete preparation of weekly requests of par stocks and supplies.
- assisting in the preparation of reports, including :
- Staff attendant: sick leave holidays, unpaid time off, ceremonies, etc.
- Guest complaints, incident reports regarding staff or guest.
- Monthly summary of treatments and guest information.
- Daily sales of services and retail.
- To have a complete understanding of and adhere to the company's policy and procedures
- To have a complete understanding of and adhere to the company's policy related to fire, hygiene, health and safety
- Reporting for duty punctually and wear the correct uniform with the name badge at all times
- Carrying out the other duties as assigned by the management team
- Establishing good relationship and rapport with guests and colleagues
- To ensure the cleanliness and hygiene in work areas
- Being aware of other departments' promotions and sell them.
- Knowing the telephone extension numbers of all departments and all managers.
- Keeping the reception area neat and clean at all times.
- Leaving the premises once the shift is over and make sure that the reception area is kept clean and tidy.
- Reporting any broken equipments or accessories to the Spa Supervisor, Training Manager, Spa Manager.
- Knowing the fire and emergency procedures.
- In case of incident/accident, record on the designated sheet and send copy to the Spa Manager.
- Knowing and enforcing all department policies and guidelines.
- Responding to any changes in the spa function as assigned by the management
* Benefits:
- Competitive salary
- Insurance as labor law
- At least 14 annual leave, 2 days off per week
- Contract 2 years included probation period
- Relocation, repatriation allowance
- Rest and relaxation, Home leave allowance
- Accommodation, uniform, transportation, and meals are provided
- Service charge as revenue
- International working environment, join courses of IHG Group
- Healthcare insurance for personal at least 6 months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Other benefits
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
* Experience:
- 2-year minimum in five-star hotel or fine dining restaurant.
* Service years in supervisor/manager level:
- 1-year previous experience in same position
* Knowledge and skills:
- Working with multi-cultural teams
- Be aware of all Health, Safety and Fire regulations and abide by their terms
- Maintain high standards of personal hygiene at all times
- Ensure that full uniform is worn at all times
- Support and adhere to the equal opportunities policy of the company
* Language:
- English
Quyền lợi được hưởng
Kiên Giang
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ XÂY DỰNG RICONS được thành lập từ năm 2004 và chỉ trong thời gian ngắn đã ghi được dấu ấn trên thị trường, đặc biệt là lĩnh vực đầu tư. Cùng với quy mô không ngừng phát triển, Ricons mở rộng ngành nghề hoạt động sang xây lắp và chọn đây là lĩnh vực kinh doanh cốt lõi của doanh nghiệp.
Trải qua hơn 17 năm hình thành và phát triển, các dự án Ricons xây dựng trải dài khắp cả nước từ các công trình cao tầng, khách sạn, khu nghỉ dưỡng đến nhà xưởng công nghiệp và hạ tầng. Là thương hiệu ra đời từ một khát vọng lớn, Ricons mong muốn tạo ra dấu ấn khác biệt bằng việc mang đến những sản phẩm, dịch vụ chất lượng, qua đó đóng góp chung cho sự phát triển của cộng đồng và xã hội.
Trên cơ sở nội lực vững vàng, tầm nhìn của Ricons là trở thành biểu tượng của ngành xây dựng Việt Nam, từng bước vươn tầm Quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding định kỳ
- Du lịch nghỉ mát hàng năm
- Hoạt động giải trí, thể thao, thiện nguyện,... trong năm.
Lịch sử thành lập
- Năm 2004, Ricons (tiền thân là Công ty Cổ phần Đầu tư Xây dựng Phú Hưng Gia) được thành lập.
- Năm 2008-2015, Mở rộng và xác định ngành nghề cốt lõi là xây lắp.
- Năm 2016-2020, Công ty đổi tên thành Công ty Cổ phần Đầu tư Xây dựng Ricons, nhận được sự tin tưởng thi công nhiều dự án lớn, tăng trưởng nhanh chóng về doanh thu và lợi nhuận.
- Năm 2021 - nay, Công ty tập trung tìm kiếm các dự án quy mô để nâng tầm năng lực thi công.
Mission
“KIẾN TẠO DIỆN MẠO NGÀNH XÂY DỰNG VIỆT NAM BẰNG SỰ TẬN TÂM VÀ TRÁCH NHIỆM”
Ricons với năng lực cốt lõi về xây dựng sẽ kiến tạo nên diện mạo Việt Nam bằng những công trình an toàn, chất lượng vượt trội và quy mô tầm cỡ; đồng thời gắn kết hài hòa giữa hoạt động kinh doanh với trách nhiệm môi trường và xã hội, hướng đến mục tiêu phát triển bền vững.
Review CÔNG TY XÂY DỰNG RICONS
Cơ hội thăng tiến dành cho tất cả nhân viên, hầu hết nhân viên đều là nam giới, đôi khi họ đánh giá thấp phụ nữ. (Anphabe)
Môi trường làm việc tốt nhất có thể học hỏi mọi thứ từ đồng nghiệp (Anphabe)
Chính sách phúc lợi và môi trường tốt, được tiếp cận và cập nhật nhiều xu hướng mới tron ngành (Anphabe)