Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Location: Hanoi / Ho Chi Minh city
The IT Planning Team plays a pivotal role in overseeing the Business Management Function, encompassing IT planning, strategy coordination, financial management, IT portfolio management, and resource management for both the IT and IS departments. This function serves as a central hub and its scope extends across digital transformation, operations, and the Information Security group responsible for driving risk advoiding initiatives within the region.
Develop the department's objectives to align with the bank's business priorities and missions.
Formulate relevant business plans and strategies, driving them to achieve established objectives.
Establish and monitor departmental KPI targets and the Balanced Scorecard, assessing performance against targets.
Prepare, collect, analyze, and interpret internal and external data to create financial, operational, and project reports for management and senior management consumption.
Implement a structured IT Portfolio management practice.
Organize, coordinate, and track IT programs, projects, and operations while providing management reporting.
Develop and maintain a structured management reporting framework.
Lead and oversee IT audit and regulatory examinations, conducting fieldwork and determining management responses.
Prepare and review periodic regulatory examinations and reports in accordance with the governance of the State Bank of Vietnam (SBV) and local regulations.
Oversee the department's financial, budgetary, and tax management.
Ensure compliance with prevailing Financial, Taxation, and Head Office policies, guidelines, and operating procedures.
Implement structured oversight of contracts, SLAs, and vendor relationships from a financial, budgetary, and Technology governance perspective.
Develop and implement a structured resource management framework for human resources and budgetary sustainability and adequacy.
Drive process innovation and automation in financial management workflows to optimize efficiency.
Yêu Cầu Công Việc
Hold a university degree or master's degree in Computer Science, Management Information Science, Commerce / Business Administration, Banking and Finance, or an equivalent field.
Proficiency in English, with upper intermediate and advanced levels capable of fluent, flexible, and effective communication for all purposes.
A minimum of 10 years of working experience in mid to large-cap banks.
Strong experience in planning and coordinating with both business and IT teams to establish IT strategy and provide regular tracking/reporting.
Significant PMO experience and/or Portfolio Management, program, or project coordination within the Technology Department.
Solid knowledge and experience in IT financial management, budgeting, and resource allocation.
Proficiency in cost management and optimization.
In-depth understanding of Vietnam's local regulatory reporting requirements.
Profound comprehension of strategic IT planning and compliance checks.
Basic understanding of banking systems.
Fundamental knowledge of hardware, middleware, networks, and cloud-based solutions.
Basic knowledge of system security and cybersecurity.
Basic understanding of traditional banking products and operations as a domain of business knowledge.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Ra đời từ 2014, thương hiệu thời trang nam 360 xác định sứ mệnh giúp các chàng trai trở nên đẹp hơn với phiên bản của chính mình. Ngày nay nam giới trẻ đang đứng những cơ hội tuyệt vời của xã hội hiện đại, công nghệ thông tin phát triển, cuộc cách mạng của các trang mạng xã hội để khẳng định bản thân. Bên cạnh đó, 360 hiểu rằng người trẻ cũng đang phải đối diện với những áp lực, thử thách thôi thúc bản thân phải thể hiên mình so với những người khác.
Với mong muốn được đồng hành, truyền cảm hứng và khuyến khích các bạn nam giới trẻ dám bước ra khỏi vùng an toàn để tự do, tự tin thể hiện chính mình theo phong cách phù hợp với bản thân. Thương hiệu thời trang 360 đầu tư tâm huyết nghiên cứu thiết kế chi tiết từng sản phẩm để có thể mang lại những trải nghiệm mới cho khách hàng, cũng là thông điệp muốn nhắn nhủ đến các bạn trẻ hãy cho bản thân trải nghiệm, dám thay đổi, bứt phá để vươn lên. Chúng ta chỉ thực sự thay đổi khi chúng ta hành động. 360 tin rằng dù có thể thành công hay thất bại, nhưng chắc chắn chỉ có những trải nghiệm mới giúp bạn trưởng thành. Trưởng thành là một hành trình với những dấu mốc thanh xuân, để khi nhìn lại tôi và bạn có thể tự tin không phải nuối tiếc “giá như…”
Mỗi bạn trẻ là một phiên bản độc đáo và duy nhất.