Mô tả công việc
Planning Supervisor is responsible for planning production schedules, and ensuring optimal inventory levels to meet customer requirements while minimizing costs. This role involves analyzing data, coordinating with various departments, and managing the production planning process to ensure efficient and timely delivery of products.
Key Responsibilities:
- Planning:
- Maintain production schedules to meet forecasted demand while optimizing resource utilization.
- Coordinate with manufacturing and supply chain teams to ensure production plans align with inventory levels, lead times, and capacity constraints.
- Inventory Management:
- Manage inventory levels to balance supply and demand, minimize excess inventory, and reduce carrying costs.
- Work with procurement and supply chain teams to ensure timely availability of raw materials and components.
- Prepare reports on production schedules, and inventory status to management.
- Collaboration and Communication:
- Liaise with various departments, including KAM, Demand Planning, Procurement, and Manufacturing, Shipment to ensure alignment on demand and production plans.
- Facilitate communication and coordination between teams to address any issues or changes in plans.
- Provide support in resolving production or supply chain issues that impact delivery or inventory levels.
Yêu cầu công việc
- Education:Bachelor’s degree in Supply Chain Management, Operations Management, Business Administration, or a related field. Advanced degrees or certifications (e.g., APICS CPIM) may be preferred.
- Experience:Relevant experience in demand planning, production planning, or supply chain management is advantageous.
- Skills:
- Strong analytical and problem-solving abilities.
- Proficiency in planning and forecasting software (e.g., ERP systems, Excel).
- Excellent organizational and communication skills.
- Ability to work collaboratively with cross-functional teams.
- Detail-oriented with a focus on accuracy and efficiency.
Quyền lợi được hưởng
- Laptops
- Insurance policy
- Team building
- Shuttle bus
- Performance Bonus
- Salary increase yearly
- Annual leave
Ra đời từ 2014, thương hiệu thời trang nam 360 xác định sứ mệnh giúp các chàng trai trở nên đẹp hơn với phiên bản của chính mình. Ngày nay nam giới trẻ đang đứng những cơ hội tuyệt vời của xã hội hiện đại, công nghệ thông tin phát triển, cuộc cách mạng của các trang mạng xã hội để khẳng định bản thân. Bên cạnh đó, 360 hiểu rằng người trẻ cũng đang phải đối diện với những áp lực, thử thách thôi thúc bản thân phải thể hiên mình so với những người khác.
Với mong muốn được đồng hành, truyền cảm hứng và khuyến khích các bạn nam giới trẻ dám bước ra khỏi vùng an toàn để tự do, tự tin thể hiện chính mình theo phong cách phù hợp với bản thân. Thương hiệu thời trang 360 đầu tư tâm huyết nghiên cứu thiết kế chi tiết từng sản phẩm để có thể mang lại những trải nghiệm mới cho khách hàng, cũng là thông điệp muốn nhắn nhủ đến các bạn trẻ hãy cho bản thân trải nghiệm, dám thay đổi, bứt phá để vươn lên. Chúng ta chỉ thực sự thay đổi khi chúng ta hành động. 360 tin rằng dù có thể thành công hay thất bại, nhưng chắc chắn chỉ có những trải nghiệm mới giúp bạn trưởng thành. Trưởng thành là một hành trình với những dấu mốc thanh xuân, để khi nhìn lại tôi và bạn có thể tự tin không phải nuối tiếc “giá như…”
Mỗi bạn trẻ là một phiên bản độc đáo và duy nhất.