Việc làm Au Couture (Lep’ Fashion)

Cập nhật 26/11/2024 10:52
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Thời Trang Au Couture (Lep’ Fashion)
Senior Email Marketing Specialist
Au Couture (Lep’ Fashion)
50 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 17 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên

Mô tả Công việc

● Position: Senior Email Marketing Specialist

● Level: Mid to Senior

● Employment Type: Full-Time, 100% Remote

● Working Hours: Monday - Friday, 8:00 - 17:00 Vietnam Time Zone

● Location: Preferably Ho Chi Minh City

Yêu Cầu Công Việc

JOB SUMMARY:

We are seeking a passionate Senior Email Marketing Specialist to elevate our email marketing efforts. You will connect with our audience and turn subscribers into loyal customers through compelling email and SMS campaigns.

KEY RESPONSIBILITIES:

Strategic Planning:

●        Develop and implement email marketing strategies using Klaviyo (preferred) for the U.S. market.

●        Align email initiatives with overall marketing and sales goals.

Campaign & Flow Management:

●     Design, execute, and optimize high-performing email campaigns (both promotional and non-promotional) and automated flows—including welcome series, abandoned cart reminders, post-purchase follow-ups, re-engagement initiatives, etc.—following the customer journey to address pain points and improve conversion rates.

●        Ensure all campaigns & flows are aligned with the customer lifecycle and address specific customer needs at each stage.

Content Creation:

●        Collaborate with the design team to produce visuals that align with our brand voice.

●        Ensure content resonates with the U.S. audience and communicates our value proposition.

Segmentation & Personalization:

●        Utilize customer data and behavior analysis to create targeted segments and personalized messaging.

●        Implement dynamic content to enhance customer experience and maximize conversion rates.

●        Maintain clean email lists and manage opt-outs and preferences.

Analytics & Reporting:

●        Monitor and analyze campaign metrics (open rates, click-through rates, conversions).

●        Provide insights and recommendations for improvement.

●        Prepare detailed weekly, monthly, and quarterly performance reports.

A/B Testing:

●        Conduct regular A/B tests to optimize subject lines, preview text, content, send times, and other variables for maximum engagement.

●        Document findings and integrate successful strategies into future campaigns.

Market Research:

●        Stay updated on the latest trends in email marketing, lighting industry developments, and competitor activities in the U.S. market.

●        Identify opportunities for innovation and growth within the email marketing channel.

REQUIREMENTS:

●        2-5 years of email marketing experience, preferably in e-commerce or lighting/home decor targeting the U.S.

●        Proven success in boosting customer engagement and sales through email marketing.

●        Proficient with email platforms (Klaviyo preferred) and HTML/CSS for email templates.

●        Experience with SMS marketing is a plus.

●        Customer-centric mindset with a focus on enhancing customer experience.

●        Strong data interpretation skills and experience with A/B testing.

●        Excellent English communication skills with attention to detail.

●        Ability to write compelling, on-brand copy.

KEY COMPETENCIES:

●        Innovative and creative in crafting engaging email content.

●        Strong visual aesthetic sense.

●        Excellent organizational skills and ability to meet tight deadlines.

●        Collaborative team player.

●        Familiarity with U.S. market trends and consumer behavior in the lighting and home decor sectors.

●        Data-driven & proactive mindset

Thông tin khác

  • Độ tuổi: 25 - 40
  • Lương: 15 Tr - 17 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công Ty CP Thời Trang Au Couture (Lep’ Fashion)
Au Couture (Lep’ Fashion) Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tòa D1, 181 Nguyễn Lương Bằng, Đống Đa, Hà Nội

LEP’ Fashion: Thành lập năm 2017 và trực thuộc Công ty CP thời trang Au Couture (tên cũ là Song Bình), thương hiệu thời trang Lep’ với quy mô 350 nhân sự đã trở thành địa chỉ tin cậy cho phái đẹp toàn quốc với 15 showroom trên toàn quốc và top 1 ngành hàng trên các trang thương mại điện tử lớn nhất Việt Nam.
Chúng tôi tự hào là đơn vị thiết kế và trực tiếp sản xuất các sản phẩm váy đầm chất lượng cao với phong cách nữ tính, thanh lịch và quyến rũ với form dáng chuẩn và đường cắt may chỉn chu được hàng triệu phụ nữ Việt tin dùng. Tầm nhìn năm 2030, chúng tôi sẽ trở thành một tập đoàn thời trang đa thương hiệu, vươn cánh tay ra thị trường quốc tế, mang sản phẩm may mặc Made in Vietnam tới với khách hàng toàn cầu.
Tại Au Couture - Lep' chúng tôi xây dựng một môi trường chuyên nghiệp, yêu nghề, luôn đặt chữ Tâm lên đầu. Gia nhập Au Couture để phát triển bản thân toàn diện, trở thành chuyên gia trong lĩnh vực của bạn với mức thu nhập xứng đáng

Những nghề phổ biến tại Au Couture (Lep’ Fashion)

Bạn làm việc tại Au Couture (Lep’ Fashion)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Au Couture (Lep’ Fashion)

Au Couture (Lep’ Fashion)

Click để đánh giá