Chi tiết công việc
- Execute growth strategies to drive user acquisition, engagement, and retention for our crypto products
- Identify, evaluate, and pursue strategic partnership opportunities
- Make compelling sales pitches, handle objections, and close deals with potential partners
- Create compelling and engaging marketing content that resonates with target audiences
- Stay up-to-date with the latest trends and developments in the crypto/blockchain space
- At least 1 year of experience in Marketing/Growth Marketing/Business Development (Crypto/Blockchain)
- A proven track record of contributing to strong crypto brands and thriving communities
- Fluent in English, both writing and speaking
- Familiar with a fast-paced crypto environment
- Competitive salary package and attractive project token bonus
- Flexible working time and open, dynamic environment with stunning colleagues
- Healthy lunches and free flow of fresh milk, coffee, tea, and more while working in our fabulous office
- Unlimited sick leave, official holidays, and at least 12 paid days off annually.
- Full medical and dental coverage for you and 50% for your family
- MacBook Pro, monitor, standing desk, and any accessories provided to do your best work
- Free access to a wide variety of online course
Được thành lập từ tháng 9/2014 với tiền thân là kênh bán hàng PM,OTC công ty TNHH Dược Phẩm Y.A.C.
Với chiến lược rõ ràng đã được xây dựng từ trước, công ty tiếp tục phát triển hệ thống phân phối kinh doanh dược phẩm tới kênh bán hàng là Nhà thuốc, Phòng khám, Phòng Mạch, và Bệnh viện
Trên đà phát triển đó đến nay hệ thống và các sản phẩm dược phẩm do Eli phân phối đã có mặt tại hầu hết 64 tỉnh thành trên cả nước.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI: XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP DỰA TRÊN 4 GIÁ TRỊ CỐT LÕI
NHÂN: Con người là tài sản chủ chốt của doanh nghiệp: Phát triển những giá trị tốt đẹp của con người là gia tăng giá trị của doanh nghiệp..
TÍN: Uy tín là triết lý kinh doanh của doanh nghiệp, xây dựng uy tín với khách hàng, đối tác và niềm tin cho nhân viên cho cộng đồng..
TÂM: Phát triển kinh doanh dựa trên nền tảng dữ vững đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội và luôn đặt khách hàng là trung tâm cho mọi hành động của doanh nghiệp.
TRÍ: Sáng tạo để gia tăng giá trị và tập hợp những tinh hoa trong ngành để mang lại những sản phẩm và dịnh vụ ưu tú cho khách hàng, cho sức khỏe cộng đồng.