NABATI Việt Nam ★ 1.1

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Thực phẩm & Đồ uống
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại NABATI Việt Nam

Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm NABATI Việt Nam

Cập nhật 26/11/2025 23:34
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty NABATI Việt Nam
Senior Trade Marketing Manager (FMCG)
NABATI Việt Nam 1.1★
7 đánh giá 164 việc làm 23 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm/Trưởng phòng
Ngày đăng tuyển: 23/04/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/05/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 2nd Floor, Phuong Long Building, 16 Nguyen Truong To Str, Ward 13, District 4, HCMC, Vietnam

Mô tả công việc

This position requires the strategic vision of a Head of Trade Marketing: *Key deliverables of the role (60%): - Leading development of the Trade Marketing Strategy (both GT & MT) to achieve defined business objectives across all product categories by customers/channel. - Owning responsibility for the development, execution, and performance of all programs designed to increase presence and ultimate take-away to competitive market share. - Ensuring alignment across the Sales and Marketing organizations on field sales needs, marketing initiatives and budget management. - Putting in place, monitor and improve processes to link all Marketing activities with the activities of the Sales team. Work closely with Marketing to improve planning processes that link corporate brand building activities and Product Development activities with Sales activities *Budget control & Business analyses (30%): - Conduct post-promotion evaluation of key schemes and give inputs for further improvement - Conduct monthly business review by sub-category by account coming up with action plan for next period - Monthly/ quarterly review the performance of spending by activities to assure the effective control of budget - Ensure the accuracy of the Company's business data, management system. Regularly monitor and check the implementation of the entire system. Make monthly reports to the Board of Directors - Responsible for allocating promotional budgets to the distribution channel / sales area in accordance with the general goals of sales and Marketing - Support Annual business planning and management of sales department budget / cost data system - Perform regular sales forecasts and coordinate with relevant departments to ensure the accuracy of forecast data execution. - Regularly analyze business data and propose orientation plans for the business force to ensure the stable development of each industry. *People Management (10%) - Manage, coaching, feedback, support, develop & review performance evaluation for staff directly under the department (Trade Marketing Manager – MT & GT channel, other staffs in functions) - Build Team Engagement & talent retention - Coordinate with the training department to identify and implement training courses tailored to the skills development needs of team members.

Yêu cầu công việc

3.1. Capabilities: • Excellent English. • Microsoft Office proficiency. • Ability to work under high pressure and meet deadline. • Willing to learn and adapt quickly to new environment. • Creative, mind-set. 3.2. Skills: • Organizational skills. • Good communication and negotiation. • Good at planning, deploying, tracking, and evaluation. 3.3. Qualification/Knowledge/Experiences: • Bachelor. • At least 3 years of experience in a similar position • At least 5 year experience in Trade Marketing in the fast-moving consumer goods (FMCG) industry (both GT & MT) • Having experience in Channel Marketing 3.4. Age / Gender/ requirements: • Male or Female • Enthusiastic, proactive, eager to learn at work. • Can do attitude • Team work.

Quyền lợi được hưởng

Yearly KPI bonus, 13th Salary
Premium health insurance
12 days per year
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công Ty NABATI Việt Nam
NABATI Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 2, Phượng Long 2, Số 16 Nguyễn Trường Tộ, phường 13, Quận 4, Thành phố Hồ Chí Minh

Nabati Việt Nam là công ty 100% vốn đầu tư từ Indonesia, chuyên phân phối sản phẩm bánh được nhập khẩu trực tiếp từ Indonesia với 4 thương hiệu: Richeese, Richoco, Vanila, Nextar. Bánh xốp phô mai Richeese Nabati với lớp phô mai bên trong bánh xốp. Bánh bắp phô mai Richeese Ahh với sự kết hợp của bắp và phô mai phủ bên ngoài và trong nhân bánh. Bánh phô mai Richeese Roll’s với lớp nhân phô mai bên trong bánh xốp.

Các sản phẩm của Nabati hướng đến đối tượng tiêu dùng là giới trẻ và gia đình, sản phẩm có kiểu dáng được thiết kế phù hợp với phong cách sống ngày càng năng động. Các thành phần dinh dưỡng có lợi cho cơ thể trong sản phẩm này gồm: protein, canxi, vitamin A, vitamin B1, B2, B6, B12…

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Bóng đá
  • Du lịch
  • Câu lạc bộ
  • Team building
  • Thể thao
  • Nghệ thuật
  • Party
  • Tình nguyện

Lịch sử thành lập

  • Năm 1985: Công ty được thành lập
  • Năm 2008/2009 Giải thưởng Superbrands tại Indonesia vào.
  • Năm 2009 Giải thưởng nhà tiên phong.
  • Năm 2010 Giải thưởng thương hiệu được truyền miệng hàng đầu.

Mission

Các sản phẩm của Nabati hướng đến đối tượng tiêu dùng là giới trẻ và gia đình, sản phẩm có kiểu dáng được thiết kế phù hợp với phong cách sống ngày càng năng động.


Review NABATI Việt Nam

1.1
7 review

09/08/2024
Sales admin tại Hồ Chí Minh

Không trả lương khi nghỉ việc, phòng ban ngồi lẫn thiếu tập trung và quy trình vận hành lỏng lẻo

09/08/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty chậm trả lương sau nghỉ việc, thiếu minh bạch và đùn đẩy trách nhiệm

09/08/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Văn phòng bừa bộn, thái độ phỏng vấn không tôn trọng ứng viên và quy trình tuyển dụng không rõ ràng

Những nghề phổ biến tại NABATI Việt Nam

Bạn làm việc tại NABATI Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NABATI Việt Nam

NABATI Việt Nam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo