Việc làm Công ty thiết bị y tế An Sinh

Cập nhật 12/12/2024 15:11
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty thiết bị y tế An Sinh
Telesales and Customer Service Team Leader
Công ty thiết bị y tế An Sinh
27 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 13 - 22 triệu
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 24/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):

• Manage the Telesales and Contact Center team (10-15 agents).

• Provide strategy & achievement plan to ensure team members achieve daily, monthly sale targets.

• Maximize booking conversion and ensuring that customers are successfully shown up at centers.

• Analyze sales metrics and prepare performance reports.

• Oversee the day-to-day operations of our teams.

• Perform quality monitoring as required to improve overall service quality.

• Ensure that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.

• Prepare training material, scripts based on analysis. Support management team to build SOP.

• Train new joiners and existing members in selling skills, soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.

• Mentor and develop the skills of team members through coaching and training.

• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.

• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction

Yêu Cầu Công Việc

• Must have at least 2 years’ experience in telesales/ telemarketing with at least 1 year in teamlead/ management role. Knowledge of setting KPIs and developing sales strategy is required.

• Candidates with experience in customer service/ call center/ contact center/ complaint handling environment are highly preferred.

• Good at English (conversational level).

• Flexibility with the department’s shift rotation pattern (from 6am to 10pm).

• Intermediate to advanced reporting skills.

• A high level of commercial awareness

• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.

• Well-developed communication and problem-solving skills.

• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.

• Knowledge of customer service software and systems.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
414 - 416 - 418 - 420 Cao Thắng nối dài, Phường 12, Quận10, HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 13 Tr - 22 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công ty thiết bị y tế An Sinh
Công ty thiết bị y tế An Sinh Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

️ Với đội ngũ chuyên viên là bác sỹ, kỹ sư y sinh nhiều kinh nghiệm, cùng cơ sở hạ tầng hiện đại. Đặc biệt là trung Tâm dịch vụ kỹ thuật thiết bị y tế chuyên nghiệp. An Sinh tự tin là đối tác hàng đầu tư vấn xây dựng hạ tầng, đầu tư trang thiết bị, cơ sở pháp lý cho các cơ sở y tế tư nhân tại Việt nam.

Những nghề phổ biến tại Công ty thiết bị y tế An Sinh

Bạn làm việc tại Công ty thiết bị y tế An Sinh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty thiết bị y tế An Sinh

Công ty thiết bị y tế An Sinh

Click để đánh giá