Phúc lợi
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
Mô tả Công việc
MAIN TASKS:
1. Sales Planning and Execution:
- Implement and oversee sales plans and activities to achieve targets for supermarket chains.
- Coordinate with Customer Relationship Managers (CRM) to develop and execute partner, brand, and market development plans.
- Analyze and evaluate KPIs for employees to ensure targets are met.
2. Partner and Market Development:
- Work with CRM to develop and maintain relationships with supermarket partners.
- Monitor product presence and compliance with display standards at sales points.
3. Team Development:
- Recruit, train, and evaluate the performance of subordinate staff.
- Ensure adherence to operational procedures and standards.
4. Customer Relationship Management:
- Evaluate the quality of services provided to supermarkets.
- Build and maintain good relationships with supermarket management and partners.
5. Budget and Cost Management:
- Manage and control the budget and operational costs effectively.
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS:
1. Education and Major:
- University degree
- Preferably major in marketing, business administration.
2. Experience:
Minimum 6 years of specialized work experience in multinational companies or large-scale companies in the dairy, food, or fast-moving consumer goods industry, with a preference for the dairy sector.
At least 2 years of equivalent experience in companies with large-scale operations, with a preference for roles related to operating supermarket channel customers or convenience stores.
3. Specialized Knowledge and Skills:
- Have experience and knowledge in managing business activities Business related to CVS/supermarket, (chain) stores; on interactions with supermarket/CVS channel customers, especially purchasing department, purchasing department...
- Have knowledge about brand and product management; about construction and implement business plans.
- Have experience in sales management at supermarkets/supermarkets.
- Good skills in: negotiation, negotiation and presentation, problem solving and decision making, interviewing, hiring, training and team building.
- Problem-solving and decision-making abilities.
- Ability to build and develop cooperative relationships with customers and partners.
4. Other Requirements:
- Proficient in office computing.
- Fluent in English.
- Honest, team-oriented.
- Able to handle high work pressure and work beyond regular hours.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thời Trang Thiều Hoa - Công Ty CP Thời Trang TH là một trong những thương hiệu khăn choàng lớn và uy tín tại Hà Nội. Mục tiêu mà Thiều Hoa theo đuổi là cung cấp tất cả các loại khăn choàng phục vụ nhu cầu của các cá nhân, doanh nghiệp vào tất cả bốn mùa trong năm. Các sản phẩm của Thiều Hoa được nhập từ nhiều nơi trong và ngoài nước, trong đó có nhiều làng nghề nổi tiếng như Hà Đông, Nam Định, An Giang, Tô Châu, Hàng Châu,..
Có thể nói, Thiều Hoa là thương hiệu hàng đầu về khăn choàng cổ với mẫu mã đa dạng cho cả nam lẫn nữ, chất liệu và thiết kế vô cùng phong phú như: Khăn choàng lụa Bali, Khăn choàng dạ Hàn Quốc, Khăn choàng Cashmere,..