Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Leasing Manager
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
19/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
18/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company And Job Overview
JAC's client is looking for Leasing Manager to develop new clients and manage leasing activities in Vietnam
Job Responsibilities
JAC's client is looking for Leasing Manager to develop new clients and manage leasing activities in Vietnam
Job Responsibilities
- Build up and expand relationships with new clients and potential tenants, and maintain strong relationships with the existing tenants, agencies/ brokers/ consultants.
- Handle negotiation about rental packages & contracts terms and conditions with potential tenants and existing tenants for contract renewal.
- Coordinate with the tenants for the fit-out work schedule and collaborate with the internal property management team.
- Professionally address the requirements and incorporate customer feedback to enhance leasing activities.
- Support in preparing the annual rent income budget, rental forecast as well as monthly management reports.
- Support internal property management team corresponding to a complaint from tenants.
- Support for marketing activities including SNS account management, participating in a talk event as a speaker.
- Perform market research and deliver updates on market information, including pricing, trends, benchmarking, demand, and supply.
- Periodically report on leasing activities to the Director and obtain necessary approvals through the internal approval system.
- Business trips to many cities in Vietnam.
- Other relevant duties as required and assigned by the company.
- Bachelor’s degree with major in Real Estate Management, Business, Marketing or Equivalent.
- At least 5 years of relevant experience in the real estate industry leasing activities, minimum of 3 years’ experience in ready-built-warehouse in Vietnam market is required.
- Having good knowledge and good market sense, and extensive networks among business communities including clients and agencies.
- Highly proficient in English and Vietnamese communication; knowledge of Chinese is an added advantage.
- Demonstrates excellent presentation, negotiation, and interpersonal skills to establish and maintain strong relationships with tenants
- Frequent business trips are required.
- Detail-oriented, responsible, self-motivated, and able to work independently.
- Proficient in Microsoft Office Suite
Khu vực
ANFIN
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Anfin là một công ty fintech tại Việt Nam với sứ mệnh mang lại cơ hội đầu tư và kiến thức tài chính cho tất cả mọi người tại Việt Nam. Chúng tôi tin tưởng mạnh mẽ vào sức mạnh của thị trường chứng khoán để chuyển đổi các nền kinh tế đang phát triển. Do đó, chúng tôi đang xây dựng sản phẩm sáng tạo nhất trong quản lý tài sản và môi giới để thực hiện điều đó. Chúng tôi đã huy động thành công đầu tư từ các nhà đầu tư mạo hiểm toàn cầu và hiện đang mở rộng đội ngũ để phát triển sản phẩm của chúng tôi.
Review ANFIN
3.0
1 review
20/05/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hồ Chí Minh
Cảnh giác khi ứng tuyển - Cân nhắc khi apply? (RV)
Những nghề phổ biến tại ANFIN
Bạn làm việc tại ANFIN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
ANFIN
Click để đánh giá