Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Our client, ranked 40st in Australia’s Top 100 Accounting Firms, has been providing trusted services for over 65 years. Recognized as the 2024 Business Advice Firm of the Year, they are committed to building strong client relationships. With 7 Directors and around 75 staffs, they are offering career progression, leadership development, and wellbeing initiatives in a supportive and professional environment.
You will be a part of a cohesive, supportive, business services compliance team and have opportunities to learn about AU tax accounting services. Your main responsibilities are working closely and providing admin supports to the Client Experience Team in Australia and Vietnam.
Key Responsibilities
- Reallocation of jobs to accountants using MYOBAE
- Maintaining and updating the client database
- General administrative duties
- Supporting the Administration Manager with additional adhoc tasks as requested
- Working on special projects
- Working collaboratively to support other members of the wider Client Services Team
- 2yrs+ admin experience, ideally in a professional services environment
- Strong technical competence and advanced Microsoft Office skills
- Excellent written and verbal communication in English
- A can-do attitude and a proactive and adaptable approach to tasks
- Excellent organization and time management skills
- Past exposure and good understanding of tax and/or SMSF administration (Highly Desirable)
- Experience in a range of accounting systems, including MYOB AE and BGL CAS (Highly Desirable)
- A diverse, inclusive and supportive company culture
- Competitive remuneration
- Opportunity to collaborate and work with global clients and stakeholders
- Medical benefits
- Great Paid Leave entitlements
- Team outings, travel opportunities, company parties/events, and other exciting activities
- Exposure to an international environment, working with people across Malaysia, Vietnam, the Philippines, and Australia
- Industry and role-related training
CÔNG TY TNHH ASWHITE VIỆT NAM (trước đây gọi là Giải pháp ASWIG) là một công ty Úc có trụ sở tại Sydney và các văn phòng đại diện trên khắp Việt Nam, Philippines và Malaysia. Doanh nghiệp giúp các tổ chức xây dựng đội ngũ toàn cầu bằng cách cung cấp các giải pháp nhân sự ở nước ngoài. ASW VN đã hoạt động tại Việt Nam từ năm 2011. Chúng tôi ghi nhận sự đóng góp to lớn mà đội ngũ Việt Nam của chúng tôi cung cấp cho khách hàng và đây là công cụ giúp chúng tôi tăng trưởng nhanh chóng. Chúng tôi hiện đang ở trên 02 địa điểm khác nhau trong Thành phố Hồ Chí Minh và có hơn 220 thành viên trong nhóm.
Review AS White Global
Review Highlights
Cập nhật 28/02/2025
Ưu điểm
- Cơ hội được đi công tác trong và ngoài nước (199 reviews)
- Phù hợp cho tất cả những ai muốn cải thiện kỹ năng CNTT hoặc kỹ năng mềm trong vai trò hỗ trợ CNTT (274 reviews)
- Môi trường Tiếng Anh, chế độ nghỉ phép tốt, du lịch nước ngoài (254 reviews)
- Thời gian làm việc linh hoạt (198 reviews)
- Môi trường làm việc vui vẻ, ngày phép nhiều, không trễ lương (278 reviews)
- BHXH cho nhân viên và người thân (169 reviews)
Nhược điểm
- Lương còn hạn chế và tăng chậm (461 reviews)
- Phúc lợi dành cho nhân viên chưa được cải thiện, ưu tiên khách hàng hơn là nhân viên (379 reviews)
- Quản lý không có chuyên môn, không có khả năng, không có tầm nhìn (295 reviews)
- Không có nhiều cơ hội thăng tiến/phát triển nghề nghiệp nâng cao (289 reviews)
- Dự án sử dụng công nghệ cũ, ít cơ hội được học công nghệ mới (217 reviews)
- Nhiều client, mỗi client lại không lớn, có chính sách hoàn toàn khác nhau (282 reviews)
Cân bằng giữa công việc và cuộc sống nhưng công nghệ cũ (GL)
Một công ty công bằng và chăm sóc nhân viên. Được trả lương công bằng và quản lý tốt. Chuyến đi quốc tế hàng năm và các chuyến đi trong nước cũng là một điểm cộng.(Indeed)
Khối lượng công việc được phân bổ một cách công bằng, ít bị áp lực công việc. (Indeed)
Những nghề phổ biến tại AS White Global
Bạn làm việc tại AS White Global? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn